Gå til innhold

Vet behandler at du er her? Har du blitt gjenkjent? Vet noen her hvem du er IRL? Tror du behandleren din er her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er spørsmål jeg har fundert litt på litt. Samler alle i en tråd så det ikke blir spam.

Vet behandler at du er her inne på forumet? Har du blitt gjenkjent her inne, uavhengig av hvem? Vet noen her hvem du er IRL? (Det ekte navnet ditt). Tror du behandleren din er her?

Anonymkode: 86082...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å svare selv. Behandler vet ikke at jeg er her inne, tror aldri jeg hadde turt å sagt det heller. Har aldri blitt gjenkjent, ingen her vet hvem jeg er og jeg tror ikke behandler er her. 

Anonymkode: 86082...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Glemte å svare selv. Behandler vet ikke at jeg er her inne, tror aldri jeg hadde turt å sagt det heller. Har aldri blitt gjenkjent, ingen her vet hvem jeg er og jeg tror ikke behandler er her. 

Anonymkode: 86082...a7a

Hvem bryr seg. 

Anonymkode: 7479f...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Behandlerne jeg hadde vet jeg er her. Noen har også vært og sett på innleggene. Det er vel 2 år siden nå. Dessuten ringte jo politiet meg for 2 år siden pga et innlegg her. Vet ikke om noen av de har klart å finne ut hvem jeg faktisk er. Hva er sannsynligheten for at de søker på navnet ditt liksom? 
Ellers så tror jeg ingen vet hvem jeg er, men jeg prøvde å avtale et møte med Glitter når hun var i området, men ble forandring i planene 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Behandlerne jeg hadde vet jeg er her. Noen har også vært og sett på innleggene. Det er vel 2 år siden nå. Dessuten ringte jo politiet meg for 2 år siden pga et innlegg her. 

Men i alle dager. Hvordan fant de hvem du var?

Anonymkode: 216d5...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Behandlerne jeg hadde vet jeg er her. Noen har også vært og sett på innleggene. Det er vel 2 år siden nå. Dessuten ringte jo politiet meg for 2 år siden pga et innlegg her. Vet ikke om noen av de har klart å finne ut hvem jeg faktisk er. Hva er sannsynligheten for at de søker på navnet ditt liksom? 
Ellers så tror jeg ingen vet hvem jeg er, men jeg prøvde å avtale et møte med Glitter når hun var i området, men ble forandring i planene 😛 

Sa du brukernavnet ditt siden behandlerne dine så på innleggene? Lurer også på, som en annen anonym, hvordan politiet fant deg?

Anonymkode: 86082...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vet jeg er her. Tror ikke det i alle fall. Ser ikke for meg at min behandler gidder bruke tid på et sånt forum. Om så, var det en liten mulighet for at hun kunne kjent igjen et innlegg eller to. Men tror hun vil holde på med andre ting på fritiden sin.

Anonymkode: 00bac...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men i alle dager. Hvordan fant de hvem du var?

Anonymkode: 216d5...8d4

Kripos 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Sa du brukernavnet ditt siden behandlerne dine så på innleggene? Lurer også på, som en annen anonym, hvordan politiet fant deg?

Anonymkode: 86082...a7a

Noen her meldte til politiet. Kripos finner jo folk selv om de er under ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Noen her meldte til politiet. Kripos finner jo folk selv om de er under ab

Admin har gitt ip adressen din om du har skrevet noe ulovlig. 

Anonymkode: 7479f...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Admin har gitt ip adressen din om du har skrevet noe ulovlig. 

Anonymkode: 7479f...71d

Ja da er det det som har skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Ja da er det det som har skjedd

Jeg vet ikke jeg men det er det jeg tror ut fra hva du skriver. 

Anonymkode: 7479f...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Behandlerne jeg hadde vet jeg er her. Noen har også vært og sett på innleggene. Det er vel 2 år siden nå. Dessuten ringte jo politiet meg for 2 år siden pga et innlegg her. Vet ikke om noen av de har klart å finne ut hvem jeg faktisk er. Hva er sannsynligheten for at de søker på navnet ditt liksom? 
Ellers så tror jeg ingen vet hvem jeg er, men jeg prøvde å avtale et møte med Glitter når hun var i området, men ble forandring i planene 😛 

Hva var det du skrev som gjorde at politiet ringte? Var det om selvskading eller suicid? 

Anonymkode: ace61...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva var det du skrev som gjorde at politiet ringte? Var det om selvskading eller suicid? 

Anonymkode: ace61...861

Sistnevnte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Sistnevnte

Rart at de egentlig gjør det syns jeg. Mtp ressursbruk. Vil man dø så klarer man jo å dø. Man kan bare ta selvmord etter man er utskrevet isteden liksom. 

Anonymkode: ace61...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandler vet at jeg er mye på forum, men jeg har ikke sagt hvilket. Jeg tviler på at hun er her. 

Ingen har sagt til meg at de har kjent meg igjen, men jeg er sikkert lett gjenkjenbar. 

Jeg har én person på Facebook her som jeg prater litt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...