Gå til innhold

Stå på dere som sliter

Anbefalte innlegg

Gjest ex-ex-røykeslutter

I dag er det ett år siden jeg, 2 venninner og 1 kompis sluttet å røyke... Et helt år. Mer penger, renere lunger, luft, bedre kondis, bedre helse osv. osv. .... For de!! For jeg er den eneste som ikke greide det.

5 måneder, og så sprakk jeg. Det er en tung dag for meg faktisk. I dag skulle vi feire sammen. Vi skulle ta en sykkeltur, grille pølser i fjæra, dra hjem og dusje og en tur på restaurant ++. Men her sitter jeg. Fikk ikke være med, selvfølgelig.

Jeg har nå sluttet 2 ganger. Første gang holdt jeg opp i 1 år og 3 måneder. Skulle hatt juling!!!

Men jeg har IKKE gitt opp håpet, og det er også det jeg vil be dere om ikke å gjøre.

Kanskje er dette den gangen du klarer det. Stå på. For min egen del driver jeg å "moer meg opp" til nok et forsøk. For vi klarer da dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47091-st%C3%A5-p%C3%A5-dere-som-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så synd at du ikke klarte det. Hva med og henge deg på med meg nå ? Jeg har vært røykfri i 8 dager. Forrige gang jeg slutta holdt jeg opp i 10 mnd og sprakk. Føler meg tryggere denne gangen. Deilig og slippe hosten om morran og den vonde lukta. Lykke til !!!

http://www.glimsdal-design.no

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...