Gjest ex-ex-røykeslutter Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 I dag er det ett år siden jeg, 2 venninner og 1 kompis sluttet å røyke... Et helt år. Mer penger, renere lunger, luft, bedre kondis, bedre helse osv. osv. .... For de!! For jeg er den eneste som ikke greide det. 5 måneder, og så sprakk jeg. Det er en tung dag for meg faktisk. I dag skulle vi feire sammen. Vi skulle ta en sykkeltur, grille pølser i fjæra, dra hjem og dusje og en tur på restaurant ++. Men her sitter jeg. Fikk ikke være med, selvfølgelig. Jeg har nå sluttet 2 ganger. Første gang holdt jeg opp i 1 år og 3 måneder. Skulle hatt juling!!! Men jeg har IKKE gitt opp håpet, og det er også det jeg vil be dere om ikke å gjøre. Kanskje er dette den gangen du klarer det. Stå på. For min egen del driver jeg å "moer meg opp" til nok et forsøk. For vi klarer da dette? 0 Siter
Smurfi Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Hei Så synd at du ikke klarte det. Hva med og henge deg på med meg nå ? Jeg har vært røykfri i 8 dager. Forrige gang jeg slutta holdt jeg opp i 10 mnd og sprakk. Føler meg tryggere denne gangen. Deilig og slippe hosten om morran og den vonde lukta. Lykke til !!! http://www.glimsdal-design.no Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.