Gå til innhold

Livestream på tiktok fra psykiatrisk/akutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen regler på dette?

Jeg ser på tiktok at et par av svingdørspasientene som blir innlagt titt og ofte sitter og livestreamer i fellesarealene. Man ser ikke de andre pasientene, men man hører stemmene til dem og personalet i bakgrunnen og ofte kan du høre pasientdetaljer som absolutt ikke burde komme ut uten samtykke.

Kan man ringe inn og melde fra om hva vedkommende gjør? Jeg tenker at dette går da på pasientsikkerheten ang. taushetsplikt.

Anonymkode: 0658b...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan melde fra til sykehuset eller rapportere til tiktok. Hvis du vet hvilket sykehus det er snakk om ville jeg ha ringt dit og sagt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (8 minutter siden):

Du kan melde fra til sykehuset eller rapportere til tiktok. Hvis du vet hvilket sykehus det er snakk om ville jeg ha ringt dit og sagt i fra.

har rapportert til tiktok men de gjør ikke noe. Innimellom har kontoene blitt stengt men det er bare å søke om å få den tilbake så har de vært på plass igjen etter 24 timer.

Skal prøve å finne ut hvilken sykehus det er.

Anonymkode: 0658b...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes ja ring!! 

Det er en grunn til at det ikke er lov for pasienter å bruke mobilen i fellesarealer! 

Anonymkode: ba4a8...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

har rapportert til tiktok men de gjør ikke noe. Innimellom har kontoene blitt stengt men det er bare å søke om å få den tilbake så har de vært på plass igjen etter 24 timer.

Skal prøve å finne ut hvilken sykehus det er.

Anonymkode: 0658b...0d9

Hva er brukernavnene? Er sikkert noen her som vet hvilken sykehus

Anonymkode: ba4a8...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er brukernavnene? Er sikkert noen her som vet hvilken sykehus

Anonymkode: ba4a8...e57

Er det lov å legge ut her? De hører til Sarpsborg

Anonymkode: 0658b...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det lov å legge ut her? De hører til Sarpsborg

Anonymkode: 0658b...0d9

Ja de er jo offentlige personer? Men hvis det er Østfold så er det kalnes som må ringes. Håper virkelig noen ringer for det er sykt dårlig gjort for folk er oftest veldig dårlig der og å få det lagt ut på nettet

Anonymkode: ba4a8...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja de er jo offentlige personer? Men hvis det er Østfold så er det kalnes som må ringes. Håper virkelig noen ringer for det er sykt dårlig gjort for folk er oftest veldig dårlig der og å få det lagt ut på nettet

Anonymkode: ba4a8...e57

Da ringer jeg Kalnes. takk.

Anonymkode: 0658b...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...