AnonymBruker 214 279 16 497 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Hva tenker dere om det å jobbe i helsevesenet med selvskadingsarr. Er det problematisk? Legger ved link til artikkel. Hedda frykter hun er uønsket som omsorgsperson og sykepleier. https://p3.no/tiden-etter-selvskading/ Anonymkode: 053dc...2c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody 1 407 170 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Nei, jeg synes det er veldig bra at en med erfaringsbasert kunnskap jobber i psykiatrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter 15 447 4 511 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Jeg har sett andre sykepleiere ha det. Selv er jeg skeptisk til hvordan det vil bli med meg for mine arr er dype operasjonsarr samt arr etter sprøyter. Det er innsøkk på den ene underarmen og det er store blikkfang. Folk klarer ikke la være å stirre. Er både redd for ikke å få jobb og også redd for at det skal bli et problem. Hun i artikkelen har jo også veldig tydelige arr og da er det mer vanskelig? Endret 30. januar av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.