AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Hva tenker dere om det å jobbe i helsevesenet med selvskadingsarr. Er det problematisk? Legger ved link til artikkel. Hedda frykter hun er uønsket som omsorgsperson og sykepleier. https://p3.no/tiden-etter-selvskading/ Anonymkode: 053dc...2c6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Nei, jeg synes det er veldig bra at en med erfaringsbasert kunnskap jobber i psykiatrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Jeg har sett andre sykepleiere ha det. Selv er jeg skeptisk til hvordan det vil bli med meg for mine arr er dype operasjonsarr samt arr etter sprøyter. Det er innsøkk på den ene underarmen og det er store blikkfang. Folk klarer ikke la være å stirre. Er både redd for ikke å få jobb og også redd for at det skal bli et problem. Hun i artikkelen har jo også veldig tydelige arr og da er det mer vanskelig? Endret 30. januar 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.