Gå til innhold

Bestiller du lavpris-flybiletter til ferien din? Eller refunderbare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille ferie for 2 til sommeren. Ser at refunderbare biletter koster kun 1100 kr per person per vei. Mens lavpris er på ca 500 kr. Men tenker at hvis det skjer noen endringer innen den tid som gjør at vi ikke kan reise så er det vel best med refunderbare. 

Hva gjør dere i slike tilfeller? :)

Anonymkode: dfb7b...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skal bestille ferie for 2 til sommeren. Ser at refunderbare biletter koster kun 1100 kr per person per vei. Mens lavpris er på ca 500 kr. Men tenker at hvis det skjer noen endringer innen den tid som gjør at vi ikke kan reise så er det vel best med refunderbare. 

Hva gjør dere i slike tilfeller? :)

Anonymkode: dfb7b...58b

Det kommer selvfølgelig helt an på økonomi og sannsynlighet for at det kan bli endringer. Er ferien "bankers" er det vel liten grunn til å betale ekstra for fleksibiliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (13 minutter siden):

Det kommer selvfølgelig helt an på økonomi og sannsynlighet for at det kan bli endringer. Er ferien "bankers" er det vel liten grunn til å betale ekstra for fleksibiliteten.

Jeg er litt der at jeg liker å ha mulighet til å kunne få refundert beløpet om noe skulle oppstå, fordi det er så langt frem i tid. Men forstår poenget ditt. :)

Anonymkode: dfb7b...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal bestille ferie for 2 til sommeren. Ser at refunderbare biletter koster kun 1100 kr per person per vei. Mens lavpris er på ca 500 kr. Men tenker at hvis det skjer noen endringer innen den tid som gjør at vi ikke kan reise så er det vel best med refunderbare. 

Hva gjør dere i slike tilfeller? :)

Anonymkode: dfb7b...58b

Jeg er som regel sikker på at jeg skal reise, så jeg går for lavpris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på dette med refunderbare billetter, bl.a. har SAS en billettype som heter "refunderbar mot gebyr" og dette gebyret er 650 kroner pr billett pr vei. På billige billetter er det ikke noe vits å velge det alternativet.

Ellers blir det jo en liten minikalkyle. Er du mer enn (500/1100) = 45% sikker på at du skal reise da, så kan du velge lavpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...