Gå til innhold

Er dette galt av meg?

Anbefalte innlegg

laban skrev (5 minutter siden):

Det hjelper nok ikke mannen din akkurat nå, men dere to andre kan senke skuldrene litt mht. den praktiske delen av situasjonen.

Ja vi lurer jo av og til på om det er noe i det, det er veldig stressende. Han trenger AP, tror han roer seg da. 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Hvorfor har ikke mannen min fått tilbud om vival? Hvis legen tar han på alvor burde han vel få det? Å bruke seroquel som beroligende er ikke det samme, har gitt han vival noen ganger og da har han roet seg. Men jeg har vel egentlig ikke lov? Og trenger dem jo selv. Han skal til legen på onsdag og har sagt han må spør etter noe beroligende, eller bør han si vival? At han har prøvd det og at det virker? Kan det gå utover meg hvis han sier at han har fått vival av meg? Jeg bare ser hvor skrekkelig han har det og føler meg hjelpeløs, derfor har jeg gitt han vival og det hjelper jo. 

Kan ikke si hvordan han har det i stedet for å ønske seg et spesifikt preparat? Hvis din mann ikke har brukt det før er det ikke sikkert legen ønsker gi han det. 

Anonymkode: 2ed0c...8e2

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan ikke si hvordan han har det i stedet for å ønske seg et spesifikt preparat? Hvis din mann ikke har brukt det før er det ikke sikkert legen ønsker gi han det. 

Nei men jeg ser jo at han trenger det og det burde hun og, han har knekt sammen hos legen. Og han forteller jo om så urolig han er og hun tror det er angst og depresjon, det er jo vi som ser han i hverdagen hele tiden som ser hvordan han er. 

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Nei men jeg ser jo at han trenger det og det burde hun og, han har knekt sammen hos legen. Og han forteller jo om så urolig han er og hun tror det er angst og depresjon, det er jo vi som ser han i hverdagen hele tiden som ser hvordan han er. 

Ja men du kan ikke komme med en ønskeliste til medisiner selvom du ser mannen din hver dag. Om du får en medisin betyr ikke det at han kan kreve samme medisin. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men du kan ikke komme med en ønskeliste til medisiner selvom du ser mannen din hver dag. Om du får en medisin betyr ikke det at han kan kreve samme medisin. 

Nei men da har hun ikke peiling på psykiatri hvis jeg kan mer enn henne. 

Du mener han er psykotisk og legen deres mener han er deprimert? 

Depresjon og angst men hun skulle sett hvordan han er, hvordan han går og leter etter feil med huset og finner det. Så er det ikke noe galt. 

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Depresjon og angst men hun skulle sett hvordan han er, hvordan han går og leter etter feil med huset og finner det. Så er det ikke noe galt. 

Ja men hvorfor oppsøker dere ikke en annen lege? 

Det kan jo være. Dersom dere ikke føler dere hørt der, hvorfor oppsøker dere ikke en annen lege?

Mannen sier hun er flink og tar han på alvor, har snakket med min sykepleier om det her og han og tror han har vrangforestillinger om huset. Men det er kanskje ikke så lett å forstå for en lege når han snakker om huset, hun tror jo det er sant det han sier. Det trodde de der han var innlagt og. 

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Mannen sier hun er flink og tar han på alvor, har snakket med min sykepleier om det her og han og tror han har vrangforestillinger om huset. Men det er kanskje ikke så lett å forstå for en lege når han snakker om huset, hun tror jo det er sant det han sier. Det trodde de der han var innlagt og. 

Men hvis han er fornøyd selv er det bra?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...