AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 Skrevet 31. januar 2023 Jeg skulle også ønske jeg kunne være innlagt. Jeg vil også han den omsorgen, at noen bryr seg, at noen bryr seg om jeg lever eller er død, at det alltid er noen der å snakke med. Hun er innlagt flere ganger i året Anonymkode: c154a...1b9 0 Siter
Everybody Skrevet 31. januar 2023 Skrevet 31. januar 2023 Hvorfor får noen masse innleggelser mens andre ikke får noen ting? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 Skrevet 31. januar 2023 Everybody skrev (22 minutter siden): Hvorfor får noen masse innleggelser mens andre ikke får noen ting? Jeg tror det er mye lettere for de som har foreldre eller venner som kan tale ens sak og bli med en på møter osv. Anonymkode: c154a...1b9 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror det er mye lettere for de som har foreldre eller venner som kan tale ens sak og bli med en på møter osv. Anonymkode: c154a...1b9 Jeg har ikke nettverk men har likevel fått innleggelser når jeg har trengt det. Jeg tror det kommer an på hvilken diagnose man har, alvorlighetsgrad og om man klarer å nyttegjøre seg innleggelsen som har mest å si for om man får det eller ikke. Anonymkode: 34d70...c53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 Skrevet 31. januar 2023 Everybody skrev (2 timer siden): Hvorfor får noen masse innleggelser mens andre ikke får noen ting? Selvmordskandidater for nok oftest innleggelse. Anonymkode: 4d89b...386 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.