Gå til innhold

Misunnelig på person som er innlagt

Anbefalte innlegg

Jeg skulle også ønske jeg kunne være innlagt. Jeg vil også han den omsorgen, at noen bryr seg, at noen bryr seg om jeg lever eller er død, at det alltid er noen der å snakke med. Hun er innlagt flere ganger i året 

Anonymkode: c154a...1b9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/470983-misunnelig-p%C3%A5-person-som-er-innlagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (22 minutter siden):

Hvorfor får noen masse innleggelser mens andre ikke får noen ting?

Jeg tror det er mye lettere for de som har foreldre eller venner som kan tale ens sak og bli med en på møter osv. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er mye lettere for de som har foreldre eller venner som kan tale ens sak og bli med en på møter osv. 

Jeg har ikke  nettverk men har likevel fått innleggelser når jeg har trengt det. Jeg tror det kommer an på hvilken diagnose man har, alvorlighetsgrad og om man klarer å nyttegjøre seg innleggelsen som har mest å si for om man får det eller ikke. 

Anonymkode: 34d70...c53

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...