Gå til innhold

Medisin mot sinneproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken? Og ja sinnet mitt er så stort det skaper store problemer for meg og går sikkert snart utover andre og andres ting også. 

Anonymkode: a1f54...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva som forårsaker sinneproblemer. ADHD, depresjon, ja mange diagnoser kan forårsake det, så det du må begynne med er å finne ut hva som bunner i sinneproblemene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinne kan behandles med medisin i kombinasjon med terapi eller rådgivning. Noen vanlige medisiner for sinnebehandling inkluderer:

Antidepressiva: Noen antidepressiva, som selektive serotoningenoptakere (SSRI), kan hjelpe med å regulere humør og redusere sinne.

Beta-blokkere: Beta-blokkere, som propranolol, kan hjelpe med å kontrollere fysiske symptomer på sinne, som hurtig hjertebank, svette og risting.

Anti-angst medisin: Medisiner som benzodiazepiner kan hjelpe med å lindre symptomer på angst og redusere følelser av sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (16 timer siden):

Spørs hva som forårsaker sinneproblemer. ADHD, depresjon, ja mange diagnoser kan forårsake det, så det du må begynne med er å finne ut hva som bunner i sinneproblemene dine.

Jeg vet ikke. Ikke adhd. Tenker på vonde ting. Trenger noe å bruke. Igår knuste jeg en rute i sinne. 

Anonymkode: a1f54...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Ikke adhd. Tenker på vonde ting. Trenger noe å bruke. Igår knuste jeg en rute i sinne. 

Anonymkode: a1f54...343

I alle dager. Hvem sin rute?

Anonymkode: 73ec5...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

I alle dager. Hvem sin rute?

Anonymkode: 73ec5...841

Hva har det med spørsmålet å gjøre? 

Anonymkode: a1f54...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...