Gå til innhold

Kupton: Jeg er ikke vrangforestilt eller tankeforstyrret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@kupton: Jeg er ikke vrangforestilt eller tankeforstyrret. Jeg er filosofisk.

Jeg har ikke en psykoselidelse - sykehuset mener at jeg har multiple personlighetsforstyrrelser - men behandleren min sa at jeg er «tankeforstyrret» og at han «lurer på om jeg er i ferd med å gå inn i en psykose».

Det baserer han på at jeg sier at deres kliniske hypotese er feil. At jeg ikke er personlighetsforstyrret. Jeg er ikke klinisk gal - jeg har bare ulike tilstander som jeg går inn og ut av.

Jeg har også sagt at jeg føler det er mørke, uhelbredelige krefter inni meg som ikke kan hjelpes verken terapeutisk eller kjemisk. At jeg føler meg besatt, at det er en demon inni meg og at disse demonene går inn og ut av kroppen min. At jeg merker ondskapen i øynene som blir fulle av hat, skrikene mine, besettelsen av døden osv. Jeg har sagt at de må se på meg som en ALS-pasient: At jeg har uhelbredelige krefter inni meg og at det er en nerve mellom meg og døden som ikke kan hjelpes medisinsk.

Jeg er ikke religiøs men jeg er i det filosofiske hjørnet. Psykiateren min mener derimot at jeg er tankeforstyrret. Men dette er filosofiske betraktninger - ikke galskap. De er naive mens jeg ser realismen i ting.

Anonymkode: b8ffd...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

@kupton: Jeg er ikke vrangforestilt eller tankeforstyrret. Jeg er filosofisk.

Jeg har ikke en psykoselidelse - sykehuset mener at jeg har multiple personlighetsforstyrrelser - men behandleren min sa at jeg er «tankeforstyrret» og at han «lurer på om jeg er i ferd med å gå inn i en psykose».

Det baserer han på at jeg sier at deres kliniske hypotese er feil. At jeg ikke er personlighetsforstyrret. Jeg er ikke klinisk gal - jeg har bare ulike tilstander som jeg går inn og ut av.

Jeg har også sagt at jeg føler det er mørke, uhelbredelige krefter inni meg som ikke kan hjelpes verken terapeutisk eller kjemisk. At jeg føler meg besatt, at det er en demon inni meg og at disse demonene går inn og ut av kroppen min. At jeg merker ondskapen i øynene som blir fulle av hat, skrikene mine, besettelsen av døden osv. Jeg har sagt at de må se på meg som en ALS-pasient: At jeg har uhelbredelige krefter inni meg og at det er en nerve mellom meg og døden som ikke kan hjelpes medisinsk.

Jeg er ikke religiøs men jeg er i det filosofiske hjørnet. Psykiateren min mener derimot at jeg er tankeforstyrret. Men dette er filosofiske betraktninger - ikke galskap. De er naive mens jeg ser realismen i ting.

Anonymkode: b8ffd...8b7

Har du demoner inni deg hjelper det sikkert med en real exorscisme. Lykke til!

Anonymkode: fc077...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du demoner inni deg hjelper det sikkert med en real exorscisme. Lykke til!

Anonymkode: fc077...933

Slutt.

Anonymkode: b8ffd...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Slutt.

Anonymkode: b8ffd...8b7

Sorry. Ville bare tulle litt, men ser at det ikke var på sin plass. 

Anonymkode: fc077...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

@kupton: Jeg er ikke vrangforestilt eller tankeforstyrret. Jeg er filosofisk.

Jeg har ikke en psykoselidelse - sykehuset mener at jeg har multiple personlighetsforstyrrelser - men behandleren min sa at jeg er «tankeforstyrret» og at han «lurer på om jeg er i ferd med å gå inn i en psykose».

Det baserer han på at jeg sier at deres kliniske hypotese er feil. At jeg ikke er personlighetsforstyrret. Jeg er ikke klinisk gal - jeg har bare ulike tilstander som jeg går inn og ut av.

Jeg har også sagt at jeg føler det er mørke, uhelbredelige krefter inni meg som ikke kan hjelpes verken terapeutisk eller kjemisk. At jeg føler meg besatt, at det er en demon inni meg og at disse demonene går inn og ut av kroppen min. At jeg merker ondskapen i øynene som blir fulle av hat, skrikene mine, besettelsen av døden osv. Jeg har sagt at de må se på meg som en ALS-pasient: At jeg har uhelbredelige krefter inni meg og at det er en nerve mellom meg og døden som ikke kan hjelpes medisinsk.

Jeg er ikke religiøs men jeg er i det filosofiske hjørnet. Psykiateren min mener derimot at jeg er tankeforstyrret. Men dette er filosofiske betraktninger - ikke galskap. De er naive mens jeg ser realismen i ting.

Anonymkode: b8ffd...8b7

Mener du at du kan sammenlignes med en ALS pasient?🥺

Anonymkode: d677f...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å ha det sånn.

 

Men det går an å bli kvitt det. Zyprexa fjernet mesteparten av mine overnaturlige opplevelser.

Anonymkode: bb5b3...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at du kan sammenlignes med en ALS pasient?🥺

Anonymkode: d677f...c1e

Ja. En form for «psykisk ALS».

Anonymkode: b8ffd...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...