Gjest Linda Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Hei. I en periode nå har jeg hatt vondt over nyreregionen på høyre side. Jeg drikker mye væske, men har i tillegg fått sparsom, illeluktende urin og diffuse smerter over symfysen/blæren. Kan du hjelpe meg? Hva kan dette være? Jeg er 28 år og har for 3 mnd siden født mitt andre barn. 0 Siter
vin Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Du må absolutt kontakte lege syns jeg! Jeg var 24 år da jeg hadde lignende symptomer..... Overså det , og havnet til slutt på sykehuset! Jeg hadde noe som heter overgangsstenose , innsnevring av urinrøret til nyrebekkenet! I etter tid har jeg vært igjennom mange operasjoiner , men det pga litt uflaks også! Hvis du har en innsnevring , eller kanskje en stein er det viktig at du får undersøkt dette ! Håper det bare er en bagatell du har , men det er greitt å få det undersøkt uansett! Lykke til 0 Siter
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Det er ikke mulig å stille en diagnose på disse symptomer over internett. Opplever du symptomene som betydelige bør du kontakte lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.