Gå til innhold

vondt i nyreregion og sparsom urinmengde

Anbefalte innlegg

Gjest Linda

Hei.

I en periode nå har jeg hatt vondt over nyreregionen på høyre side. Jeg drikker mye væske, men har i tillegg fått sparsom, illeluktende urin og diffuse smerter over symfysen/blæren.

Kan du hjelpe meg?

Hva kan dette være?

Jeg er 28 år og har for 3 mnd siden født mitt andre barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47106-vondt-i-nyreregion-og-sparsom-urinmengde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må absolutt kontakte lege syns jeg!

Jeg var 24 år da jeg hadde lignende symptomer.....

Overså det , og havnet til slutt på sykehuset!

Jeg hadde noe som heter overgangsstenose , innsnevring av urinrøret til nyrebekkenet!

I etter tid har jeg vært igjennom mange operasjoiner , men det pga litt uflaks også!

Hvis du har en innsnevring , eller kanskje en stein er det viktig at du får undersøkt dette !

Håper det bare er en bagatell du har , men det er greitt å få det undersøkt uansett!

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...