Gå til innhold

Er det andre der ute uten jobb,familie og venner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan skaffer jeg meg en jobb, er så trist,føler meg som en Alien. Vet liksom ikke Om noen som neg

Anonymkode: 38a38...c24

For å få hjelp til å komme i jobb så er det sikkert vest å be om jobbtrening eller jobb hjelp hos nav, med mindre du klarer få jobb alene. 

Everybody skrev (Akkurat nå):

Man hører jo om folk som ligger døde i kommunale leiligheten i måneder og år før noen finner dem, så utrolig trist 😓😭

Ja er mest vanlig blant eldre der alle deres kjente og venner og slikt har dødd før dem, men er også vanlig blant alvorlig psykisk syke. Å isolere seg er et alvorlig symptom om det blir i slik grad at man ikke har noen. 

Anonymkode: 2598d...795

Annonse

Everybody skrev (1 time siden):

Er du ufør eller hva? Har ikke jobb, er ufør. Men har 1 venn og familie. Kan skjønne den, at det må være trist uten noen av de tingene.

Mister kontakten med familie, har litt kontakt med foreldrene 1 venn Mn er stort sett alene,er ufør ja. Har nesten følelsen av at jeg ikke kjenner verden noe mer..

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mister kontakten med familie, har litt kontakt med foreldrene 1 venn Mn er stort sett alene,er ufør ja. Har nesten følelsen av at jeg ikke kjenner verden noe mer..

Du er ikke alene i den situasjonen. Det er tragisk at det er så mye ensomhet. Skulle ønske ensomme folk kunne finne hverandre.

Anonymkode: 161e8...712

Har verken familie eller venner her jeg bor. Mistet noen venner i dødsfall og resten flyttet. Familie er 2 timers kjøring unna. Er mye alene og selv om jeg trives i mitt eget selskap skulle jeg gjerne hatt litt mer. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæreste? 

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjæreste? 

Nei, vil ikke ha det, er i 20 årene og er ikke klar eller vil aldri ha. Vil ikke ha barn eller mann, trives i eget selskap.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der samme tenker jeg...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, har ingen venner eller egen familie. Tror ikke jeg orker 30-40 til år slik. Har lagt planer.

Anonymkode: ceef0...79c

Tror dere at det løser noe om dere forsvinner?

Anonymkode: 00e16...8d5

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fjerner egen smerte.

Anonymkode: ceef0...79c

Hvis du har kommet så langt i prosessen at du har laget planer synes jeg du skal ringe legevakten i dag. Gå ned å snakk med den. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du har kommet så langt i prosessen at du har laget planer synes jeg du skal ringe legevakten i dag. Gå ned å snakk med den. 

Ingen tegn på akutt suicidalitet her. Legevakten kan ikke gjøre noe med ensomhet.

Fastlegen er rett instans.

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan skaffer jeg meg en jobb, er så trist,føler meg som en Alien. Vet liksom ikke Om noen som neg

jobb er ikke lett, men kan jo se om det er noen frivillige jobber da møter du folk og føler at du er en del av noe.

Er også helt alene jeg

Anonymkode: 9d037...623

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...