Gå til innhold

Er det andre der ute uten jobb,familie og venner?

Anbefalte innlegg

ISW skrev (25 minutter siden):

Ingen tegn på akutt suicidalitet her. Legevakten kan ikke gjøre noe med ensomhet.

Fastlegen er rett instans.

Og fastlegen skriver ut lykkepiller. Det hjelp ikke, har brukt i 10 år.

Anonymkode: ceef0...79c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror dere at det løser noe om dere forsvinner?

Anonymkode: 00e16...8d5

Det løser jo noe for meg, jeg kommer meg ut av det, hvis man har veldig få i livet så gjør det jo heller ingenting, ingen som blir triste. 

Anonymkode: 38a38...c24

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, vil ikke ha det, er i 20 årene og er ikke klar eller vil aldri ha. Vil ikke ha barn eller mann, trives i eget selskap.

Men altså.. Hvis du faktisk trives i eget selskap, hva er egentlig problemet ditt da? 

Anonymkode: 2598d...795

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men altså.. Hvis du faktisk trives i eget selskap, hva er egentlig problemet ditt da? 

Anonymkode: 2598d...795

Var ikke det jeg mente, jeg er ensom og vil ha venner. Jeg er aseksuell og liker ikke menn og har ikke ork til unger, vil bo alene hele livet og få hund isteden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...