Gå til innhold

Nå orker jeg virkelig ikke mer av traumer og triggere og dritt

Anbefalte innlegg

Så roer smertene i magen og underliv seg noe, men så skjer det ting på jobb der jeg allerede kjenner jeg har fått ganske nok fra før. Så på fredag er det en som gjør noe som gjør at jeg får panikk i noen sekunder og jeg oppfatter at jeg er innestengt i en leilighet. Nok en trigger til voldtekt hvor jeg måtte kjempe for livet for å komme meg ut. og vedkommende bare hahaha, så gøy liksom, men jeg måtte rive opp døren før jeg skjønte at jeg ikke var i fare lenger. Ikke hatt mareritt  om dette i helgen, men vært sint, forbanna og enda mer lei av jobben etter dette.  

Så hva skal jeg gjøre da?? Jeg vil bare langt vekk.

Anonymkode: f5b17...221

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så roer smertene i magen og underliv seg noe, men så skjer det ting på jobb der jeg allerede kjenner jeg har fått ganske nok fra før. Så på fredag er det en som gjør noe som gjør at jeg får panikk i noen sekunder og jeg oppfatter at jeg er innestengt i en leilighet. Nok en trigger til voldtekt hvor jeg måtte kjempe for livet for å komme meg ut. og vedkommende bare hahaha, så gøy liksom, men jeg måtte rive opp døren før jeg skjønte at jeg ikke var i fare lenger. Ikke hatt mareritt  om dette i helgen, men vært sint, forbanna og enda mer lei av jobben etter dette.  

Så hva skal jeg gjøre da?? Jeg vil bare langt vekk.

Huff så ekkelt. Ikke oppsøk det steder som trigger deg. Dårlig gjort av personen å le av deg. 

Anonymkode: a53ec...380

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Huff så ekkelt. Ikke oppsøk det steder som trigger deg. Dårlig gjort av personen å le av deg. 

Da kan jeg ikke oppsøke jobben min. Det var der det skjedde. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da kan jeg ikke oppsøke jobben min. Det var der det skjedde. 

Kan du ikke slippe å oppsøke vedkommende ved å snakke med lederen din? 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må jo unngå å dra til slike folk eller steder der folk ikke respekterer dine grenser. Har han gjort det en gang, ikke oppsøk han på nytt

Anonymkode: 3dcf6...f2c

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

da gjør jeg ikke jobben min.

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan kanskje slippe en periode, men så vil hun at vi skal prøve igjen så fort som mulig likevel. Og så er det en annen som kan finne på noe annet triggende jævelskap uansett. Og jeg er så lei og jeg vil bare på tre ukers ferie til palmeland langt vekk, men jeg kan ikke det, og jeg holder på å spy av traumetrigging og jobb og drit. Prøver å få ny jobb, men det går dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...