AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg har fått plass på psykiatrisk poliklinikk og i brevet jeg fikk står det: "FRIST FOR NÅR DU SENEST SKAL FÅ HELSEHJELP - Spesialist har vurdert at du har rett til nødvendig helsehjelp. Fristen gjeld oppstart av BEHANDLING innen 7. februar" Betyr det at siste datoen jeg kan risikere å få time er 7. februar? Eller VIL jeg få time før ettersom at oppstart av behandling skal skje innen 7. februar? Vet ikke om man skal gjennomgå noe før behandlingen starter? Håper noen vet. Takk for svar på forhånd. Anonymkode: 2c905...710 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Det betyr at frist for første time er 7. februar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har fått plass på psykiatrisk poliklinikk og i brevet jeg fikk står det: "FRIST FOR NÅR DU SENEST SKAL FÅ HELSEHJELP - Spesialist har vurdert at du har rett til nødvendig helsehjelp. Fristen gjeld oppstart av BEHANDLING innen 7. februar" Betyr det at siste datoen jeg kan risikere å få time er 7. februar? Eller VIL jeg få time før ettersom at oppstart av behandling skal skje innen 7. februar? Vet ikke om man skal gjennomgå noe før behandlingen starter? Håper noen vet. Takk for svar på forhånd. Anonymkode: 2c905...710 Mener du 7 mars? Det er 8 februar i dag så hvis du ikke har fått time enda er det fristbrudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 kupton skrev (11 minutter siden): Det betyr at frist for første time er 7. februar Supert, takk for svar. Glitter skrev (1 minutt siden): Mener du 7 mars? Det er 8 februar i dag så hvis du ikke har fått time enda er det fristbrudd. Ja, jeg mente så klart 7. mars hehe. Anonymkode: 2c905...710 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.