Gå til innhold

Klarer ikke skjønne hva jeg leser når det blir mer avansert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det trenger ikke være veldig avansert, bare litt. Om det er på engelsk feks sliter jeg veldig. Er det flere som har det slik? Føler meg så dum... 

Anonymkode: 10e8a...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (2 minutter siden):

Dysleksi?

Nei, jeg tror ikke det. Kjenner meg ikke igjen i slik det beskrives i alle fall. Det har og blitt vanskeligere med tiden. Hadde det ikke slik før, da hadde jeg ikke problemer med å lese noveller osv på engelsk.

Anonymkode: 10e8a...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg tror ikke det. Kjenner meg ikke igjen i slik det beskrives i alle fall. Det har og blitt vanskeligere med tiden. Hadde det ikke slik før, da hadde jeg ikke problemer med å lese noveller osv på engelsk.

Anonymkode: 10e8a...7db

Hvor gammel er du? Alzheimer? Depresjon? Psykose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal føle deg dum. Nå vet ikke jeg hvilken alder du har, men slikt kan komme med økende alder. Så er det dette med psykiske lidelser. Er det fullt i hodet fra før av med utfordringer blir det ikke så mye plass igjen til andre ting. 

Anonymkode: 51ab6...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? Alzheimer? Depresjon? Psykose?

Jeg er 28. Regner med det ikke er alzheimer, er ikke deprimert eller psykotisk nå. 

Anonymkode: 10e8a...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes ikke du skal føle deg dum. Nå vet ikke jeg hvilken alder du har, men slikt kan komme med økende alder. Så er det dette med psykiske lidelser. Er det fullt i hodet fra før av med utfordringer blir det ikke så mye plass igjen til andre ting. 

Anonymkode: 51ab6...c51

Ja, du har kanskje rett at det ikke er så lett å lese når hodet er fullt. 

Anonymkode: 10e8a...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...