Dorthe Skrevet 17. februar 2023 Skrevet 17. februar 2023 Nicklusheletida skrev (26 minutter siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. Alltid trist. Kondolerer ❤️ 0 Siter
cilie Skrevet 17. februar 2023 Skrevet 17. februar 2023 Nicklusheletida skrev (35 minutter siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Nicklusheletida skrev (7 timer siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. Varme tanker til deg ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Nicklusheletida skrev (8 timer siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. Kondolerer, sender deg varme tanker. ❤️ 0 Siter
laban Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Kondolerer. Håper det går bra med moren din og at dere ikke sliter dere ut i tiden som kommer ⚘️💕 0 Siter
Kayia Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Nicklusheletida skrev (13 timer siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. Kondolerer Nicklus, varme tanker til deg og dine❤️ 0 Siter
Savannah Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Nicklusheletida skrev (13 timer siden): Nå er det over 😪❤ Det er tungt og trist, men er takknemlig for at jeg hadde den varmeste og fineste pappaen i hele verden ❤ Jeg har vært heldig. Kondolerer. Når vi mister foreldre i vår alder så er glede og takknemlighet stor del av sorgen. Da jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg ville ringe min mor. Det er trist å aldri skulle høre stemmen hennes mer, men godt å huske alle kloke ordene hun sa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 Skrevet 18. februar 2023 Tusen takk alle sammen ❤️ Anonymkode: 45143...b96 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.