AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg kom nettopp hjem fra kjøpesenteret nå... Jeg var på vinmonopolet for å kjøpe sprit og der møtte jeg en ansatt fra psykiatrien. Jeg så henne ikke først men så vinket hun til meg og da så jeg at det var henne. Kjenner henne forholdsvis godt også ettersom hun har vert på jobb stort sett alle periodene jeg har vert innlagt i akuttpsykiatrien de siste 8 årene. Jeg skammer meg så veldig. Hva sier jeg neste gang jeg møter henne? Anonymkode: 04a58...51f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Hvorfor skammer du deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Det er vel ingen grunn til å skamme seg. De fleste er innom Vinmonopolet i blant. Hvorfor skulle det være noe rart ved at akkurat du var der? Du trenger ikke å si noe som helst om dette neste gang du treffer henne da det er en svært vanlig ting å gjøre. Dessuten var hun der jo selv Endret 9. februar 2023 av Vendi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg var på vinmonopolet for å kjøpe sprit og der møtte jeg en ansatt fra psykiatrien. Jeg så henne ikke først men så vinket hun til meg og da så jeg at det var henne. Det er uprofesjonelt av henne å vinke, i slike situasjoner er det (den tidligere) pasienten / brukeren som skal ta initiativet. På den annen side var det sikkert ingen som la merke til noe som helst. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg skammer meg så veldig. Hva sier jeg neste gang jeg møter henne? Det er fullt lovlig for alle som ikke er mindreårige og / eller beruset, å handle på polet. Så lenge du ikke ble avvist i kassa fordi du var synlig påvirket, er det ikke noe flaut ved det. Dere var der jo begge to - og selv om hun bare skulle sett deg gå inn, er det ingen ting å skamme seg over. Ingen grunn til å ta det opp neste gang dere møtes, hun har sikkert glemt det uansett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Her har ikke du noe å skamme deg over hvertfall. Pasienter skal først gjøre seg til kjenne om de ønsker slik at pasienten evt ikke får ett forklaringsproblem. Det er faktisk veldig, veldig ugreit! Anonymkode: 2a700...0bd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Jeg forstår deg. Ble selv ganske stresset da jeg møtte en turnuslege på butikken som jeg hadde en periode i fjor høst. For jeg hadde øl i kurven. Men så hentet jeg fram alternative tanker om at hun sannsynligvis ikke la merke til innholdet i kurven, og om hun gjorde det så brukte hun neppe mye tid på å tenke på det. Hun var jo opptatt med en venninne. Endret 9. februar 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Veldig enig med de andre! Null problem, hun tenker sannsynligvis ikke over det - men forstår at du ble stressa. Det tror jeg forsåvidt går litt begge veier. Vet om en tannlege som alltid reiser til nabokommunen om han skal kjøpe godteri 🤣 Anonymkode: c27b8...84d 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.