Gå til innhold

Møtte ansatt fra psykiatrisk på vinmonopolet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom nettopp hjem fra kjøpesenteret nå... Jeg var på vinmonopolet for å kjøpe sprit og der møtte jeg en ansatt fra psykiatrien. Jeg så henne ikke først men så vinket hun til meg og da så jeg at det var henne. Kjenner henne forholdsvis godt også ettersom hun har vert på jobb stort sett alle periodene jeg har vert innlagt i akuttpsykiatrien de siste 8 årene. 

Jeg skammer meg så veldig. Hva sier jeg neste gang jeg møter henne?

Anonymkode: 04a58...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen grunn til å skamme seg. De fleste er innom Vinmonopolet i blant. Hvorfor skulle det være noe rart ved at akkurat du var der? 

Du trenger ikke å si noe som helst om dette neste gang du treffer henne da det er en svært vanlig ting å gjøre. Dessuten var hun der jo selv ;)

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg var på vinmonopolet for å kjøpe sprit og der møtte jeg en ansatt fra psykiatrien. Jeg så henne ikke først men så vinket hun til meg og da så jeg at det var henne.

Det er uprofesjonelt av henne å vinke, i slike situasjoner er det (den tidligere) pasienten / brukeren som skal ta initiativet. På den annen side var det sikkert ingen som la merke til noe som helst. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg skammer meg så veldig. Hva sier jeg neste gang jeg møter henne?

Det er fullt lovlig for alle som ikke er mindreårige og / eller beruset, å handle på polet. Så lenge du ikke ble avvist i kassa fordi du var synlig påvirket, er det ikke noe flaut ved det. Dere var der jo begge to - og selv om hun bare skulle sett deg gå inn, er det ingen ting å skamme seg over. Ingen grunn til å ta det opp neste gang dere møtes, hun har sikkert glemt det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikke du noe å skamme deg over hvertfall. Pasienter skal først gjøre seg til kjenne om de ønsker slik at pasienten evt ikke får ett forklaringsproblem. Det er faktisk veldig, veldig ugreit!

Anonymkode: 2a700...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg. Ble selv ganske stresset da jeg møtte en turnuslege på butikken som jeg hadde en periode i fjor høst. For jeg hadde øl i kurven. Men så hentet jeg fram alternative tanker om at hun sannsynligvis ikke la merke til innholdet i kurven, og om hun gjorde det så brukte hun neppe mye tid på å tenke på det. Hun var jo opptatt med en venninne. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med de andre! Null problem, hun tenker sannsynligvis ikke over det - men forstår at du ble stressa.

Det tror jeg forsåvidt går litt begge veier. Vet om en tannlege som alltid reiser til nabokommunen om han skal kjøpe godteri 🤣

Anonymkode: c27b8...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...