Gå til innhold

Går uroen man får i beina ved oppstart av abilify over etter en stund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ekstrem uro på 10 mg. Etter to uker hadde det ikke gitt seg i hvert fall så gikk ned til 5 mg. Men blodprøve viser at jeg ligger litt under referanse så mulig den bare blir seponert. Det var for å behandle en hypomani og jeg er jo ikke det nå. Men jeg tror den har effekt selv om jeg ligger litt under referanse.

Glitter skrev (34 minutter siden):

Jeg hadde ekstrem uro på 10 mg. Etter to uker hadde det ikke gitt seg i hvert fall så gikk ned til 5 mg. Men blodprøve viser at jeg ligger litt under referanse så mulig den bare blir seponert. Det var for å behandle en hypomani og jeg er jo ikke det nå. Men jeg tror den har effekt selv om jeg ligger litt under referanse.

Åh, jeg får uro av bare 5mg. Kanskje jeg har lavere toleranse enn deg. 

Anonymkode: fe46d...9d3

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åh, jeg får uro av bare 5mg. Kanskje jeg har lavere toleranse enn deg. 

Ja kanskje. Eller så er det bare oppstartsbivirkninger. Mamma som jobbet på enhet for psykose sa til meg at hvis man holder ut så går det over for de fleste. 

AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 17.13):

Hvis man klarer å holde ut mer enn 1 uke på den med uroen vil den forsvinne etterhvert da? Jeg går på på den laveste dosen tror jeg og likevel er det uutholdelig. 

Bruk akineton i kombinasjon.

Anonymkode: 66d73...4f3

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...