Gå til innhold

Venninne mi banka meg opp på kjøpesenter, skal jeg anmelde?

Anbefalte innlegg

Situasjonen: vi sutrer å spiser ved toalettene. En vekter kommer og sier at dere kan ikke spise her.. hun klikker og blur sur på henne, da sier jeg at nå må du ta deg sammen og oppføre deg og at jeg er drittlei lei oppførselen din - du gjør meg flau... hun blir sinna og sier at dette vennskapet er over..  vi går hvert til vårt... jeg ser genne i gangen og går forbi - da heller hun en energidrikk i tryna mitt og egynner å sparking gjentatte ganger og dytter meg ned.. var allerede skadet og det visste hun så heg følte meg skikkelig vaska opp... var veldig flaut også, på en lørdag med en haug av folk rundt...

Anonymkode: a3e60...f1f

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Situasjonen: vi sutrer å spiser ved toalettene. En vekter kommer og sier at dere kan ikke spise her.. hun klikker og blur sur på henne, da sier jeg at nå må du ta deg sammen og oppføre deg og at jeg er drittlei lei oppførselen din - du gjør meg flau... hun blir sinna og sier at dette vennskapet er over..  vi går hvert til vårt... jeg ser genne i gangen og går forbi - da heller hun en energidrikk i tryna mitt og egynner å sparking gjentatte ganger og dytter meg ned.. var allerede skadet og det visste hun så heg følte meg skikkelig vaska opp... var veldig flaut også, på en lørdag med en haug av folk rundt...

Skjedde det i dag? Fikk du noen skader? 

Grendel skrev (1 time siden):

Skjedde det i dag? Fikk du noen skader? 

Jeg fikk blåmerker. Nei, tror ikke jeg brakk noe. Men jeg tok masse vival i går, så vanskelig å si før det er ute av kroppen. Hun er egentlig ikke snill. Men holder fast på henne fordi jeg er då og si alene i verden og klarer ikke være alene, hun har hengt meg ut flere ganger flr og såret meg, men ikke vært voldelig. Klarer samtidig ikke gi slipp på henne og vet at hvis jeg anmelder så er vi ferdige.. 

Sånn objektivt så burde dette anmeldes. Så er det konsekvenser for deg ved å gjøre det du må vurdere. Vil hun kunne skade deg mer, og på andre måter også. Hvis du er alene så kreves det sitt for å eventuelt takle det. Du må tenke over det, og ta hensyn til deg selv. Hvis du finner ut at du vil anmelde så gjør det. Generelt skal folk alltid anmelde sånt, men situasjonen din må taes i betrakning her. Det er dette jeg tenker om det , og må også si at denne venninne ikke virker helt bra for deg. Take care . 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...