Gå til innhold

Hvis toalettet er tett. Hvem tar regningen?

Anbefalte innlegg

Når begge har brukt toalettet og nå er den tett. Jeg kastet èn gang en tampong ned i den og nå er den altså tett. Jeg mener vi må dele regningen før løsne den opp mens den andre mener jeg må ta regningen. Hvor mye koster noe sånt? 

Anonymkode: eb7c0...db1

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når begge har brukt toalettet og nå er den tett. Jeg kastet èn gang en tampong ned i den og nå er den altså tett. Jeg mener vi må dele regningen før løsne den opp mens den andre mener jeg må ta regningen. Hvor mye koster noe sånt? 

Hvem er den andre? 

Anonymkode: 3ec9b...04b

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kommer an på hvor i rørene det er tett. En jeg vet om endte med rundt 20.000,- pga en sånn dorensdings som henges over kanten, men han måtte visst bryte opp asfalten på gårdsplassen for å komme til... 

Det er kun tiss, bæsj og dopapir som skal i do. Det er barnelærdom. 

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Kommer an på hvor i rørene det er tett. En jeg vet om endte med rundt 20.000,- pga en sånn dorensdings som henges over kanten, men han måtte visst bryte opp asfalten på gårdsplassen for å komme til... 

Det er kun tiss, bæsj og dopapir som skal i do. Det er barnelærdom. 

Ok. Det var ikke noe annet sted og kaste det. 

UtakknemligDiva

Troller du? Ingen er så dum! Alle vet at tamponger ikke skal kastes i toalett! Du tar regningen så klart. Jeg hadde blitt så forbanna om noen krevde jeg skulle dele en slik regning. Ikke rart ting går i stykker og blir dyrt når mennesker skal være så ubrukelige og dumme at de ødelegger alt de kommer over pga latskap og lite kunnskap.

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Det var ikke noe annet sted og kaste det. 

Det var det garantert. Pakk i papir og kast på kjøkkenet. Hvorfor er det ikke noe annet sted å kaste? Du virker som sånn typisk tafatt nåtidsungdom som ikke aner noe om husholdning. Så skaff en søppelbøtte på badet da, i det minste en pose…

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ville prøvd å løse problemet, f.eks. ved de metodene som er beskrevet her: 5 tips til å fikse en tett do | Huseierne

Prøv å fiks det selv først. Mest sannsynlig har det tettet seg i vannlåsen. Om dere allikevel må ha en rørlegger og det viser seg at en tampong er årsaken til proppen, er det ihvertfall ingen tvil om hvem som burde betale regninga. 

Et lite tips: Ha en søppelbøtte på badet, ev. en rull med bæsjeposer hvis du ikke syns det holder å pakke tampongen inn i do-papir og kaste den på kjøkkenet. 

90tallsbarn skrev (13 timer siden):

Det var det garantert. Pakk i papir og kast på kjøkkenet. Hvorfor er det ikke noe annet sted å kaste? Du virker som sånn typisk tafatt nåtidsungdom som ikke aner noe om husholdning. Så skaff en søppelbøtte på badet da, i det minste en pose…

Det var ikke søppelbokser der. Herregud. 

Trine skrev (2 timer siden):

Prøv å fiks det selv først. Mest sannsynlig har det tettet seg i vannlåsen. Om dere allikevel må ha en rørlegger og det viser seg at en tampong er årsaken til proppen, er det ihvertfall ingen tvil om hvem som burde betale regninga. 

Et lite tips: Ha en søppelbøtte på badet, ev. en rull med bæsjeposer hvis du ikke syns det holder å pakke tampongen inn i do-papir og kaste den på kjøkkenet. 

Kjøkkenet? Så ekkelt med intim ting på kjøkkenet. 

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor mener du at dere skal dele regningen når det er din skyld?

Anonymkode: 3ec9b...04b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...