Gå til innhold

Burde aldri begynt med AP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marye skrev (3 timer siden):

Jeg hater antipsykotisk medisin, de ødelegger roen min hver kveld pga restless legs. Jeg forbanner dagen jeg ukritisk tok imot antipsykotisk medisin. 
brukt det vel et år for 20 år siden samt de siste 10 årene. 
jeg burde aldri godtatt dette helt ukritisk. 

Hadde det vært bedre om du stadig gikk rundt psykotisk synes du, med all smerte det medfører? Tror du skal være glad for AP, tross alt. 

Vendi skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært bedre om du stadig gikk rundt psykotisk synes du, med all smerte det medfører? Tror du skal være glad for AP, tross alt. 

Mine «psykoser» hadde blitt bra med igangsetting av søvn, beroligende og en trygg tilværelse 

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Isolering induserer psykose. 

Anonymkode: 2fb24...f91

Isolasjon er noe annet enn arbeidsledighet. Jeg tror arbeid kan være helsefremmende for veldig mange (men ikke absolutt alle), men dersom man ikke allerede er disponert for psykose, så blir det feil å si at arbeidsledighet fremkaller psykose. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...