Gå til innhold

Deprimert av å seponere

Anbefalte innlegg

Av ulike grunner er jeg tvunget til å slutte med benzo. Tok ikke så mye og hadde langt fra overforbruk. Nå er jeg veldig deprimert. Ser ikke for meg hvordan komme gjennom dagene med min angstlidelse. Det føles som tablettene var et plaster og er nå revet av. Jeg er så deprimert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre eller hvordan gå videre. Noen som har råd?

Anonymkode: 39ed6...a21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471242-deprimert-av-%C3%A5-seponere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du pratet med din fastlege/behandler om alternativer?

Anonymkode: 58244...269

Ja, spurte om jeg kunne få noe annet men fikk nei. Skulle prøve noen uker uten benzo for å se hvordan det går. Men vet jeg dessverre ikke kan begynne på igjen med det. Håper jeg ikke blir nektet alternativer på sikt. 

kupton skrev (1 minutt siden):

Depresjon behandles best med samtaler og antidepressiva.

Går på antidepressiva og har grei effekt. Men sliter mye mer med angst enn depresjon. Nå har jeg ikke noe angstdempende å ta ved panikkanfall og jeg har også problemer med å gå ut/dra plasser pga angsten. Er deprimert pga at jeg ikke kan gå på benzo fordi den var en krykke eller plaster på såret for meg. Jeg er veldig plaget med angst. Men fikk ikke alternativ. Kan ikke gå på benzo mer av flere grunner. Jeg er ikke avhengig og tok lite. Kunne bare ønske jeg fikk et alternativ. 

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (13 timer siden):

Nei akutt effekt er det kun benzo og utgåtte barbituater som har.

Ja og det er det som gjør meg deprimert. For jeg har ikke annet valg enn å slutte. Jeg har gått på benzo liten dose i flere år, så nå vet jeg ikke hvordan det blir. Men jeg har veldig mye angst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...