Gå til innhold

Hva er det med folk som har måne?

Anbefalte innlegg

Er de ikke klar over det selv når de beholder månetoppen? Jeg har alltid latt mer fascinere av dette. Det samme med den menneske - typen som viser halve rumpesprekken når de bøyer seg ned. Man kjenner jo om buksen detter. Bare tanker herfra… mye rart!

Anonymkode: 96138...14e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471262-hva-er-det-med-folk-som-har-m%C3%A5ne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er de ikke klar over det selv når de beholder månetoppen? Jeg har alltid latt mer fascinere av dette. Det samme med den menneske - typen som viser halve rumpesprekken når de bøyer seg ned. Man kjenner jo om buksen detter. Bare tanker herfra… mye rart!

Er jo STOR forskjell på måne som man ikke kan noe for, og det at rumpesprekken synes når man bøyer seg. Det siste kan man i det minste gjøre noe med..

Vendi skrev (3 timer siden):

Hehe, noe sier meg at jeg gikk fem på i dag, gitt. Akkurat denne tråden er nok en såkalt trolletråd. 

Nei det var det ikke. Det er en refleksjon av observasjon. Hvorfor beholder de månen? Når det begynner med håravfall er det jo bedre og ta hele håret enn og se sånn ut? Jeg hadde dumpet min mann om han fikk måne. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det var det ikke. Det er en refleksjon av observasjon. Hvorfor beholder de månen? Når det begynner med håravfall er det jo bedre og ta hele håret enn og se sånn ut? Jeg hadde dumpet min mann om han fikk måne. 

Det verste er at jeg tror på deg. Det er jo en eller annen bruker her som er helt opphengt i tynt hår og viker.

Annonse

Grendel skrev (13 minutter siden):

Det verste er at jeg tror på deg. Det er jo en eller annen bruker her som er helt opphengt i tynt hår og viker.

Ja da er det bare å finne frem klippemaskinen og få det av. Skjønner ikke de som beholder månen.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror mannen hadde dumpet deg lenge før det hadde blitt aktuelt.

Anonymkode: b504f...216

AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 17.33):

Jeg har ikke helt forstått dette "kravet" om at så snart håret tynnes ut bare bittelitt, skal alt håret bort.  Ikke alle kler den skallede looken.  Mannen min er heldig fordi han omtrent ikke har mistet hår, enda han har rundet 50 med god margin, men etter å ha blitt skamklippet av sin mor, måtte han rett og slett barbere bort alt en gang.  Han er tynn og blek, og fikk stadig spørsmål om han var blitt syk.

Jeg vil selvfølgelig ikke dumpe ham uansett, men etter min mening (som selvfølgelig ikke teller når det er hans hår det er snakk om), hadde jeg foretrukket litt viker/måne framfor fullstendig barbert.

Anonymkode: 14036...f91

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke helt forstått dette "kravet" om at så snart håret tynnes ut bare bittelitt, skal alt håret bort.  Ikke alle kler den skallede looken.  Mannen min er heldig fordi han omtrent ikke har mistet hår, enda han har rundet 50 med god margin, men etter å ha blitt skamklippet av sin mor, måtte han rett og slett barbere bort alt en gang.  Han er tynn og blek, og fikk stadig spørsmål om han var blitt syk.

Jeg vil selvfølgelig ikke dumpe ham uansett, men etter min mening (som selvfølgelig ikke teller når det er hans hår det er snakk om), hadde jeg foretrukket litt viker/måne framfor fullstendig barbert.

Anonymkode: 14036...f91

Kjenner en fyr jeg, han er 28 igjen har måne. Han vil ikke klippe eg skalla fordi han føler seg så gammel...

Anonymkode: f7cc4...373

AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 13.14):

Huff folk som får måne kan ikke for det. Skjønner ikke hvorfor du lager en tråd om det. 

Anonymkode: 685b6...389

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff folk som får måne kan ikke for det. Skjønner ikke hvorfor du lager en tråd om det. 

Anonymkode: 685b6...389

Fordi hun er et troll som kjeder seg og vil ha oppmerksomhet. Det stikker ikke dypere enn det.

Anonymkode: 45e0e...9c9

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 13.14):

Hva mener de skal gjøre med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...