Gå til innhold

Hvorfor er det noen folk som ikke har øyenbryn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

F. Eks hun i mesternes mester. Når de zoomer inn på hun ser man kun at de er tatoverte og ikke et eneste hårstrå. Ser veldig rart ut. 

Anonymkode: 6e149...b44

Flekkvis hårtap sykdommen foresten, den kan du miste alt hårcav til slutt eller etter cellegift , tar lang tid før øyenbryn gror ut igjen. 

Anonymkode: c1812...86c

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flekkvis hårtap sykdommen foresten, den kan du miste alt hårcav til slutt eller etter cellegift , tar lang tid før øyenbryn gror ut igjen. 

Er det forresten du som lager alle de drit trådene om hvordan håret til folk ser ut...

Noen av oss er ofre for 90-tallets mote med tynne, tynne, tynne øyebryn - så vi nappa de til de ikke lenger vokste ut igjen. Nå til dags ser dette fullstendig tullete ut, og vi gjør alt vi kan for å se ut som normale folk. Da tatoverer man gjerne øyenbryn, og for at dette skal se symmetrisk ut så fjerner man gjerne de hårene som er igjen. 

Annonse

Lady HM skrev (6 minutter siden):

Noen av oss er ofre for 90-tallets mote med tynne, tynne, tynne øyebryn - så vi nappa de til de ikke lenger vokste ut igjen. Nå til dags ser dette fullstendig tullete ut, og vi gjør alt vi kan for å se ut som normale folk. Da tatoverer man gjerne øyenbryn, og for at dette skal se symmetrisk ut så fjerner man gjerne de hårene som er igjen. 

Det er jo bare en myte at man får mindre hår av napping. Tror kanskje heller det er alderen som har tatt dere. 

UtakknemligDiva
Lady HM skrev (9 minutter siden):

Men man ser at det er falsk. 

Jeg hatet brynene mine da jeg var ung, fordi jeg syntes de var så store. Jeg nappet et par ganger. Men de vokste jo ut. I dag er jeg glad jeg har brynene jeg har. Slipper å begynne med de der tatoveringene.

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo bare en myte at man får mindre hår av napping. Tror kanskje heller det er alderen som har tatt dere. 

Så først så shamer du folk fordi de velger å tatovere øyebryn av en eller annen grunn, så kjører du aldersshaming når man forsøker å forklare deg hvorfor? 

Samme hva grunnen er for meg, jeg gadd ikke å se ut som en nek med usymmetriske, supertynne øyenbryn og tatoverte nye.

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Så først så shamer du folk fordi de velger å tatovere øyebryn av en eller annen grunn, så kjører du aldersshaming når man forsøker å forklare deg hvorfor? 

Samme hva grunnen er for meg, jeg gadd ikke å se ut som en nek med usymmetriske, supertynne øyenbryn og tatoverte nye.

Det er sikkert bra det. Er du fornøyd? 

Anonymkode: b60a2...327

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Åja, så du ombestemte deg med tanke på intelligensnivået på de av oss som tatoverer øyenbryn etter at jeg kommenterte? 

Altså . Jeg skrev bare generelt. 

Anonymkode: b60a2...327

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...