Gå til innhold

Har det med diagnosen å gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marye skrev (16 minutter siden):

Schizoaffektiv

Hva feiler meg? Tar en cider med 2 venninner og så skal vi ut. Så kjenner jeg på hjernemassen at det makter jeg ikke. Så bare stirrer ut i luften og sier ingenting/ må avlyse ang å dra ut. 

Du må slutte drikke.

Anonymkode: 65657...3bb

Annonse

Marye skrev (21 timer siden):

Schizoaffektiv

Hva feiler meg? Tar en cider med 2 venninner og så skal vi ut. Så kjenner jeg på hjernemassen at det makter jeg ikke. Så bare stirrer ut i luften og sier ingenting/ må avlyse ang å dra ut. 

Har vel sikkert med alkoholen å gjøre. 

Anonymkode: cca00...db9

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

For mange inntrykk? Jeg blir dårlig i hjernen av det. 

Det blir jeg også. Men kanskje ikke lå samme måte som når man har en slik diagnose da. Men jeg får en følelse av at det svir i hjernen. Og dertil redsel for det.

Endret av Glitter

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

Det blir jeg også. Men kanskje ikke lå samme måte som når man har en slik diagnose da. Men jeg får en følelse av at det svir i hjernen. Og dertil redsel for det.

Det er ekkelt med vonde fornemmelser i hjernen, det er ikke alle som tåler så mye dessverre. Jeg er og redd for å bli sånn så holder meg unna for mange inntrykk så godt jeg kan. 

stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Det er ekkelt med vonde fornemmelser i hjernen, det er ikke alle som tåler så mye dessverre. Jeg er og redd for å bli sånn så holder meg unna for mange inntrykk så godt jeg kan. 

Ja skjønner hva du mener tror jeg mener. I hvert fall blir jeg helt grøt i hovedet innom. Og da klarer jeg ikke gjøre noe annet. 

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ja for meg er det det, jeg snakket i telefonen her en dag med en venninne i over en time. Etter det var hjernen helt ødelagt. 

Hvordan klarer dere å finne på så mye å si at dere snakker i 1 time? 

Anonymkode: cca00...db9

Føler også at hjernen blir full noen ganger og ikke har plass til flere inntrykk. Det varierer hvor mye jeg tåler. Går og hviler meg når jeg kan og må. Tror det ble verre etter at jeg gikk på en viss medisin, men den er jeg snart ferdig med, for har gått over til en annen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...