Gå til innhold

Ble du kalt stygge ting på barneskolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håret og brystene mine fikk gjennomgå ja. Det med håret kom fra stort sett alle gutta. Det med brystene var fra en og samme gutt i tre år sammenhengende. 

Anonymkode: c8b2d...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble kalt mye stygt av flere. Bl.a dum og ikke god i hodet pluss mye mer. Var først i klassen med kjønnshår og ble mobbet for det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva den ene eller femte ble kalt av uforskammetheter på barne- og/eller ungdomsskolen her på DOL er lite interessant slik jeg ser det. Mobberne var i mange tilfeller like mye offer som den som ble mobbet, for ofte hadde de sitt å stri med de også... Jeg så og ser at det var tilfelle på mitt klassetrinn og det under meg. 

Med det sagt, så er mobbing aldri greit uansett bakgrunn eller årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (1 minutt siden):

Hva den ene eller femte ble kalt av uforskammetheter på barne- og/eller ungdomsskolen her på DOL er lite interessant slik jeg ser det. Mobberne var i mange tilfeller like mye offer som den som ble mobbet, for ofte hadde de sitt å stri med de også... Jeg så og ser at det var tilfelle på mitt klassetrinn og det under meg. 

Med det sagt, så er mobbing aldri greit uansett bakgrunn eller årsak.

Så ikke gå inn på tråden da!!! 

Anonymkode: 969c4...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kalt stygg og nå vet jeg ikke om det er sånn at jeg faktisk er stygg eller om de fleste barn på barneskole 6-7.klasse har blitt kalt det. 

Anonymkode: 969c4...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene ertet meg på grunn av etternavnet mitt. Jeg tok meg nær av det den gangen, men det er ikke en ting jeg har tatt med meg. Kommer på det som nå,  når det blir naturlig å huske det. Jeg er veldig veldig glad jeg ikke ble utsatt for mobbing. Så mener jeg oppriktig takknemlig, for det handler om flaks og uflaks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (20 minutter siden):

Hva den ene eller femte ble kalt av uforskammetheter på barne- og/eller ungdomsskolen her på DOL er lite interessant slik jeg ser det. Mobberne var i mange tilfeller like mye offer som den som ble mobbet, for ofte hadde de sitt å stri med de også... Jeg så og ser at det var tilfelle på mitt klassetrinn og det under meg. 

Med det sagt, så er mobbing aldri greit uansett bakgrunn eller årsak.

Mobbing er mye mer enn uforskammethet. Veldig mye mer,  og jeg tenker at det ikke er riktig å forvente at noen skal gå inn i rollen som psykolog og forstå mobberne som terroriserte dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...