Gå til innhold

Kreft i underlivet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har de to siste ukene hatt smerter i magen - i begge eggstokkene og i livmor-området, samt generelt i nedre del av magen. En dag hadde jeg så sterke smerter at det føltes som to rier (har født to barn). Har i tillegg hatt veldig illeluktende og økt mengde utflod (litt vannete). Det er enda ei uke til menstruasjonen, men de tre siste dager har jeg hatt enten rødt blod på papiret etter dobesøk (når jeg har bæsjet), eller blodig utflod. Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon som har vart i 5 dager og aldri opplevd mellomblødninger. Men de siste to menstruasjonene mine varte i 5 dager etterfulgt av ca 3-4 dager med småblødninger (følte jeg aldri skulle bli ferdig å blø). Jeg blir jo veldig bekymret, får ikke symptomene til å stemme med noen infeksjoner annet enn kreft, enten i eggstokkene eller livmor/livmorhals. Jeg kan ikke være gravid, så det er helt utelukket. Kjente på livmorhalsen min nå og der var det en erteformet stor kul utenpå halsen. Jeg har i flere år gjennomgående hatt små kuler på livmortappen, men aldri fått det undersøkt (oppdaget det vel først for 11 år siden ca). Jeg er 33år og levde i min ungdom et ganske seksuelt aktivt liv med hyppig partnerbytte. 

Anonymkode: 22714...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært hos lege. Har time på onsdag neste uke, og så må jeg jo deretter vente på svar fra evt henvisning til gynekolog. 

Anonymkode: 22714...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...