AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg vet ikke helt hvorfor men i det siste har livet mitt blitt så mye vanskeligere i det siste, mulig depresjonen er på vei tilbake i tillegg til at mestringsstrategiene mine begynner å svikte av en eller annen grunn jeg ikke klarer vite hva er eller sette ord på... Jeg har mine problemer og de har eskalert i det siste også, parallelt med at hverdagen har blitt vanskeligere. Jeg selvskader, drikker, har begynt å få ett vanskelig forhold til mat igjen, isolerer meg og har også begynt å få tilbake selvmordstanker. Hva kan jeg gjøre? Har forsøkt si fra til teamet i kommunen som følger meg opp, men jeg tror ikke helt de skjønner alvoret i det, for de sier bare at svingninger følger med diagnosen. Og jeg orker ikke rope høyere/overbevise dem om noe annet. Anonymkode: 869e3...77b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/471298-livet-mitt-har-blitt-s%C3%A5-vanskeligere-i-det-siste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.