Gå til innhold

Så flau

Anbefalte innlegg

Jeg regner med jeg ikke er den enste som får ufrivillige tilbaketanker til flaue situasjoner som har skjedd før. 

Denne gangen husket jeg på den gangen jeg gikk på videregående og drømmen var å bli fotojournalist. Så jeg sendte en e-post til lokalavisen og redaktøren ringte meg faktisk med en gang(!). Var enormt nervøs, men han var veldig hyggelig. Uansett, til poenget: Mot slutten av samtalen sa han: "Ja, også har du vel naturligvis bil?" og jeg bare "Ehm, nei" og han bare "Å? Hvordan kommer du deg rundt da? Moped kanskje?" og jeg bare... DET HADDE JEG VERT SÅ DUM NOK TIL Å IKKE TENKE OVER! så jeg måtte jo da bare svare det slik som det var da og svarte: "Nei, sykkel"... Er jo sikkert ikke helt umulig å jobbe i avis med sykkel som fremkomstmiddel, men kan si at det dessverre ikke ble noen jobb for min del, hehe. 

Andre som har noen situasjoner de ønsker å dele?

Anonymkode: 975ff...518

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471335-s%C3%A5-flau/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du har mer grunn til å være stolt av deg selv! Det er godt gjort og skrive til avisen når du går på videregående og "søke" jobb. En av de jeg gikk på skole med søkte også,  og hun fikk være med som fotograf ganske lenge før hun etterhvert begynte å skrive. Så det kunne redaktøren tilbudt deg om omstendighetene lå til rette for det. 

Jeg skulle begynne i ny jobb og dro feil vei så jeg måtte ringe og si at jeg kom en halvtime for  sent første dagen! Jeg hadde nemlig automatisk kjørt mot den gamle jobben i nabobyen og en buss hadde kjørt av veien på strekningen jeg kom på det. Det ble kø, så tok tid før jeg kom meg dit. Det var flaut! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471335-s%C3%A5-flau/#findComment-4148995
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ser ikke hva som var flaut med opplevelsen din.

Flaue episoder generelt? Jeg har hatt ganske mange altså. 
Vel, jeg har satt meg og snakket med feil folk fordi jeg ikke hadde på linser en kveld på byen (mange år siden). 

Jeg har også gått naken inn i en sone for begge kjønn på en SATS/Elixia i Oslo for 8 år siden. Hadde ikke på linser. Hadde dusjet etter trening og av en eller annen teit grunn tørket jeg meg og hang håndkledet fra meg og gikk inn i et rom for å se. Ser mot ei glassdør (er badstuer der) og så noen føtter som stakk frem i et badekar der. Jeg kunne se at føttene ikke var en kvinnes ben, selv om jeg var nærsynt. Får øye på noen bokstaver på veggen og leser «dette er en sone for begge kjønn. Vis hensyn» …….

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471335-s%C3%A5-flau/#findComment-4149257
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (13 timer siden):

Jeg har også gått naken inn i en sone for begge kjønn på en SATS/Elixia i Oslo for 8 år siden. Hadde ikke på linser. Hadde dusjet etter trening og av en eller annen teit grunn tørket jeg meg og hang håndkledet fra meg og gikk inn i et rom for å se. Ser mot ei glassdør (er badstuer der) og så noen føtter som stakk frem i et badekar der. Jeg kunne se at føttene ikke var en kvinnes ben, selv om jeg var nærsynt. Får øye på noen bokstaver på veggen og leser «dette er en sone for begge kjønn. Vis hensyn» …….

Hahaha 😄 Det var jo litt morsomt da, sånn i ettertid 😄 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471335-s%C3%A5-flau/#findComment-4149349
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...