Gå til innhold

Svartid på henvisning til innleggelse på DPS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kan man regne med å få svar på henvisning til innleggelse på DPS? Er over 3 uker siden jeg var hos fastlegen nå. 

Anonymkode: 224a2...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når kan man regne med å få svar på henvisning til innleggelse på DPS? Er over 3 uker siden jeg var hos fastlegen nå. 

Anonymkode: 224a2...9ae

Oi det var lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Oi det var lang tid. 

Åja, er det? Når har du fått svar? (Om du selv har erfaring da?).

Anonymkode: 224a2...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når kan man regne med å få svar på henvisning til innleggelse på DPS? Er over 3 uker siden jeg var hos fastlegen nå. 

Anonymkode: 224a2...9ae

Huff det hørtes lenge ute å vente.. kanskje du skulle tatt kontakt med fastlegen for å høre hva som skjer? Det burde ikke vert så lang ventetid for deg. Håper du får hjelpen du trenger❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetsperle skrev (4 minutter siden):

Huff det hørtes lenge ute å vente.. kanskje du skulle tatt kontakt med fastlegen for å høre hva som skjer? Det burde ikke vert så lang ventetid for deg. Håper du får hjelpen du trenger❤️

Ja, jeg tenker ta kontakt nå i morgen. Får håpe han ikke har glemt å sende henvisningen eller noe sånt. 

Anonymkode: 224a2...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Åja, er det? Når har du fått svar? (Om du selv har erfaring da?).

Anonymkode: 224a2...9ae

Etter henvisning fra lege tok det noen dager, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg tenker ta kontakt nå i morgen. Får håpe han ikke har glemt å sende henvisningen eller noe sånt. 

Anonymkode: 224a2...9ae

Så bra❤️ håper de finner ut av hvordan det ligger an. Man bør jo vertfall få en beskjed om nårtid du kan komme inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Etter henvisning fra lege tok det noen dager, 

Åja, såpass kort tid ja. Håper det ikke er slik at han har glemt å sende henvisning nå da.

Livetsperle skrev (1 time siden):

Så bra❤️ håper de finner ut av hvordan det ligger an. Man bør jo vertfall få en beskjed om nårtid du kan komme inn

Ja, satser på det.

Glitter skrev (38 minutter siden):

Henvisninger skal vel behandles innek ti dager etter at foretaket har mottatt den. 

Så helt innafor å ringe i morgen. :)

 

Oki, da håper jeg de har ett svar nå. Men mye mulig at fastlegen har glemt å sende henvisingen da? Eller at kanskje brevet fra DPS har forsvunnet i posten?

Anonymkode: 224a2...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, såpass kort tid ja. Håper det ikke er slik at han har glemt å sende henvisning nå da.

Ja, satser på det.

Oki, da håper jeg de har ett svar nå. Men mye mulig at fastlegen har glemt å sende henvisingen da? Eller at kanskje brevet fra DPS har forsvunnet i posten?

Anonymkode: 224a2...9ae

Hvis fastlegen har glemt å sende henvisning så er det ett alvorlig brudd på helsetjeneste når det gjelder en innlegelse, men jeg tviler på at det kan ha skjedd. Det er nok sikkert at det ikke har vert ledig enda og du står desverre på venteliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Åja, såpass kort tid ja. Håper det ikke er slik at han har glemt å sende henvisning nå da.

Ja, satser på det.

Oki, da håper jeg de har ett svar nå. Men mye mulig at fastlegen har glemt å sende henvisingen da? Eller at kanskje brevet fra DPS har forsvunnet i posten?

Anonymkode: 224a2...9ae

Har du Helsenorge?der har jeg sett henvisningene mine før. Jeg venter og på svar, har ventet 32 dager. Jeg finner ingen henvisning på Helsenorge nå, så regner med at den ikke er sendt.  Så vis henvisningen din ligger på Helsenorge så er den ihvertfall sendt. 

Anonymkode: ea506...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...