Gå til innhold

Psykologer og fysisk berøring av pasienter.

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det psykologer som tror at det er greit å sitte så nær at de legger hånden på kneet ditt, skulderen eller hånden? Enda verre de som ser det som akseptabelt å gi pasienter en klem. Jeg har hørt flere tilfeller hvor dette skjer og det er i alle tilfellene kvinnelige psykologer som gjør dette. Er det virkelig akseptabelt at de gjør slikt? 

Anonymkode: 7ff08...68b

Fortsetter under...

Jeg fikk klem av min kvinnelige behandler på DPS når jeg sluttet. Det er den eneste gangen jeg har fått klem av behandler. Har ikke opplevd at noen har lagt hånden på kneet, skulderen eller hånden, høres rart ut hvis noen gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...