AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Er det som regel vanskeligere å tåle/takle normale livsbelastninger hvis man har en psykisk lidelse i bunnen? Anonymkode: 9a194...a1b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Skulle ikke være anonym. Er jeg som er trådstarter. Skjønner at det kanskje er vanskelig å svare generelt på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetsperle Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Vendi skrev (19 minutter siden): Skulle ikke være anonym. Er jeg som er trådstarter. Skjønner at det kanskje er vanskelig å svare generelt på dette. Jeg trur at vi er mange som har ett gen som gjør oss mer sårbare for livsbelastninger. Jeg ser det iallefall i vår familie på min mor side hvor langt det går bak i generasjonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jo flere belastninger en har, jo tyngre vil nye belastninger være å bære. Som en ryggsekk. Hvis ryggsekken er full fra før, så vil 10 nye kg være tyngre å bære enn de som ikke har så mye i sekken. Sånn tenker jeg på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Ja, det gjelder ihvertfall meg. Hvis mye skjer på en gang, eller at noe blir for uoversiktlig så kan jeg slite mer enn andre ja. Jeg blir handlingslammet og kan få angst om noe føles kaotisk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det som regel vanskeligere å tåle/takle normale livsbelastninger hvis man har en psykisk lidelse i bunnen? Anonymkode: 9a194...a1b Ja, slik er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.