Gå til innhold

Å møte ny behandler

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mange behandlere i psykiatrien og har vel slik sett mye erfaring med akkurat det å møte nye. Men jeg føler at det ofte ikke har gått så bra. Jeg går på en måte litt i lås og sliter med å åpne meg. Men nå som jeg snart skal få to nye behandlere så ville jeg gjerne høre med dere hva en kan gjøre for at det skal gå best mulig? Jeg vil jo gjerne at det skal gå så bra som mulig.

Anonymkode: 29897...8a2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471374-%C3%A5-m%C3%B8te-ny-behandler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (51 minutter siden):

Det er helt normalt å grue seg når man skal møte ny behandler. Du må jo ikke åpne deg med en gang, kan jo bare satse på å bli kjent med behandler først og så åpne deg når du er litt mer trygg?

Ja, det var ett godt tips. Takk.

Anonymkode: 29897...8a2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...