Gå til innhold

Hva pleier dere å ha med av klær og utstyr til innleggelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pakker som om jeg skulle reist hvilen som helst annen plass egentlig. Du sier ikke noe om det er akuttpost eller DPS, men legges jeg inn på DPS bruker jeg også pakke med godt yttertøy og fjellsko, da de har en turdag i uka der de drar på turer. Hvis du ikke har så har de så du kan låne. I alle fall her jeg hører til. Vet også mange foretrekker bruke tøfler inne, så det kan også være en ide å ta med om du ønsker det. Utenom det kan jeg ikke komme på noe spesielt. 

Anonymkode: 0c7a8...3d6

Der jeg pleier å være innlagt er det vaskemaskin på fellesarealet og tørkestativ på hvert pasientrom. Pleier derfor ikke å ta med mer enn tre skift (litt mer av undertøy). Men det avhenger vel av hvor lenge man skal være der. Har også med morgenkåpe og toalettsaker.  

Og så pleier jeg å ha med noe å fordrive tida litt med, f.eks kryssord, ukeblader eller en bok (ja, jeg er gammel.. 😅) Og Netflix m.fl. har jeg på mobilen sånn at jeg kan se på film/TV på rommet. Alt får plass i én bag. 

Endret av Vendi

Til innleggelse i akuttpsykiatrien tre skift, klær til å gå tur og evt trene i, nettbrett, høytaler, strikketøy, headset, slipperser. Pakker i en liten bag. 

På DPS blie det gjerne litt flere skift for der er jeg jo lenger tid. 

Annonse

Glitter skrev (25 minutter siden):

Til innleggelse i akuttpsykiatrien tre skift, klær til å gå tur og evt trene i, nettbrett, høytaler, strikketøy, headset, slipperser. Pakker i en liten bag. 

På DPS blie det gjerne litt flere skift for der er jeg jo lenger tid. 

Gå tur og trene på en akuttpsykiatrisk avdeling, er det ikke lukkede dører? Her jeg bor er det svært strengt, låste dører og veldig dårlige pasienter. 

Anonymkode: b0a27...5c2

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gå tur og trene på en akuttpsykiatrisk avdeling, er det ikke lukkede dører? Her jeg bor er det svært strengt, låste dører og veldig dårlige pasienter. 

Anonymkode: b0a27...5c2

Det er låste dører der jeg er også. Noen er på tvang, andre ikke. Noen har utgang, andre ikke. Å komme seg i aktivitet ser de på som viktig der det lar seg gjøre. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...