Gå til innhold

Kyleena spiral vedvarende bivirkninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(23 år)

Hej, jeg indsat kyleena spiral slut august 2022, og føler at jeg har vedvarende og nye bivirkninger.

Jeg har ekstrem ømme bryster, jeg kan næsten ikke give klem til mennesker, samtidig er jeg begyndt at få mange underjordiske kviser som gør ondt og er helt røde på panden, hvilket jeg aldrig har oplevet før. Jeg er også gået op i vægt siden august på trods af at min kost og træning ikke har ændret sig. Derudover får jeg stærke smerter i siderne på maven, som jeg har været til gynekolog med og de har sagt til mig at alt ser helt fint ud. 

Jeg forstår virkelig ikke, om det er fordi jeg ikke kan tåle spiralen, eller om jeg skal prøve at give det mere tid? Er der nogen som har lignenede erfaring? 

Anonymkode: b9d55...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

(23 år)

Hej, jeg indsat kyleena spiral slut august 2022, og føler at jeg har vedvarende og nye bivirkninger.

Jeg har ekstrem ømme bryster, jeg kan næsten ikke give klem til mennesker, samtidig er jeg begyndt at få mange underjordiske kviser som gør ondt og er helt røde på panden, hvilket jeg aldrig har oplevet før. Jeg er også gået op i vægt siden august på trods af at min kost og træning ikke har ændret sig. Derudover får jeg stærke smerter i siderne på maven, som jeg har været til gynekolog med og de har sagt til mig at alt ser helt fint ud. 

Jeg forstår virkelig ikke, om det er fordi jeg ikke kan tåle spiralen, eller om jeg skal prøve at give det mere tid? Er der nogen som har lignenede erfaring? 

Anonymkode: b9d55...1f0

obs. brugte loette 28 fra 2016-2022 som prævention før spiralen, da jeg ikke kunne tåle »over the counter» p-piller. 

Anonymkode: b9d55...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...