Gå til innhold

Seponere Cymbalta før utredning av bipolar?


texi

Anbefalte innlegg

Skal utredes for Bipolar hos Psykiatriker om ca 3 uker. Skulle egentlig på Dps men ble satt på en privat med avtale.

Bør jeg seponere Cymbalta før utredning, slik at denne ikke flater meg helt ut under utredning?   Eller skal man gå på de medisiner man normalt tar uansett?  Har gått på antidepressiva i snart 20 år, for tung depresjon. Og har med jevne mellomrom  stoppet opp selv, fordi jeg føler meg helt fin uten.  Dette ender med veldig tungsinn, og tilslutt synes ikke medisinen å ha effekt på meg..Har vært innom mange forskjellige typer antidep på disse årene.  Mange år preget av depresjoner og perioder med veldig impulsivitet.  Bipolar utredning har blitt aktuellt nå da endel nære familie medlemmer har fått diagnosen senere år.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...