AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Det er meg igjen som har skrevet om smerter i mage og underliv og tilhørende retraumatiserende undersøkelser gang på gang pga voldtekt. I går måtte jeg til enda en time på gyn, enda en GU, men dog ikke fullt så jævlig som sist. Uansett er jeg helt utslitt av dette og har ikke mer å gå på, det går mest på automatikk og fordi jeg er helt nødt til å komme til bunns i hva det er. Og heldigvis er vi nå faktisk nærme en løsning - at jeg har en voksende sjokoladecyste, at de snakker om å fjerne denne og en eggstokk, og de snakker om endometriose. Jeg venter på at de skal diskutere operasjon og tidspunkt for dette. Dette blir heller ikke lett for meg, verken selve operasjonen eller i ettertid. Men føler som sagt at jeg har ikke mer å gå nå. Det er som jeg har vært i helspenn mye av det siste halvåret på grunn av dette. Stadig ny retraumatisering, mareritt med panikk osv. Jeg tok min siste Sobril i dag tidlig som jeg hadde igjen etter en krise som oppsto for et år siden da det smalt etter de gjenopptok voldtektssaken. Hadde ikke tatt noen siden i fjor heller. Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Et det lurt om jeg nå ber legen om en nye runde med Sobril en uke eller to for å "landet" igjen? Anonymkode: 0d8c4...7d9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.