Gå til innhold

Var hos legen idag


Livetsperle

Anbefalte innlegg

Ja etter å følt med skikkelig dårilg med abstinenser og høy puls så gikk jeg til legen. Føler hjertet hopper ut og det strømmer strøm fra under armen og ned til tider. Hun hørte på alle symptomene og alt var bivirkninger. Hun tok å hørte på hjertet, tok ekg og blodtrykk/puls. Ekg viste elektriske forstyrrelser, blodtrykk 118/89 og puls 122. Og da var jeg rolig. 
tipper det kommer fra serquel og den har jeg stoppet med. Tok ikke høy dose.. 25 mg 2 ganger dagen fra sist fredag og 1 gang til dagen fra tirsdag. Igår ingenting. 
fikk sobril for å prøve å roe ned kroppen og puls. Men ble jeg dårligere var det legevakta pga hjertet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (20 minutter siden):

Masse god bedring!

Tusen takk for det ☺️ ligger på sofaen med symptomfri abstinenser etter 10 mg sobril men hjertet slår fort enda.. 106 i hvile liggende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetsperle skrev (17 minutter siden):

Tusen takk for det ☺️ ligger på sofaen med symptomfri abstinenser etter 10 mg sobril men hjertet slår fort enda.. 106 i hvile liggende

Så bra du føler deg symptomfri i hvert fall. Jeg har ikke fått med meg (eller glemt fordi jeg har nedsatt hukommelse) hva du har abstinenser på, men det er tøffe saker å stå i uansett. 

Eller mente du abstinenser på Seroquel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Så bra du føler deg symptomfri i hvert fall. Jeg har ikke fått med meg (eller glemt fordi jeg har nedsatt hukommelse) hva du har abstinenser på, men det er tøffe saker å stå i uansett. 

Eller mente du abstinenser på Seroquel? 

Ja stemmer det. Er den jeg misstenker mest siden jeg har reagert på den før. Har økt dosen på seroxat og med 5 mg. Så håper at dette gir seg snart. Ett hellvette å stå i. Og når har jeg den dundrende hodeverken og 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...