Gå til innhold

Hvorfor veies man ved psykiatrisk innleggelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være for dosering av eventuelle medisiner. Risikokartlegging av funksjonsområder som ernæring. 

Anonymkode: bb4b3...f65

kupton skrev (28 minutter siden):

Fordi flere medisiner har vektøkning som bivirkning og noen det motsatte.  Man må vite hva utgangspunktet er.

Skjønner. Takk for svar. 

Anonymkode: 20787...a9b

Kan det kanskje ha noe med at man må vite hvor mye man veier og følge dette opp hvis man skal ta medisiner? Og evt blodprøve? Jeg vet av erfaring nå at jeg har gått ned 3 kilo på 2 uker pga matlysten har forsvunnet pga opptrapping av medisin og jeg følger med hjemme selv for å passe på. 

Fru2020 skrev (42 minutter siden):

Jeg har hatt nærmere femti innleggelser og har aldri blitt veid. 

Et par ganger har de spurt om det så har jeg sagt nei og da har de ikke spurt igjen.

Blir du som regel kastet ut dagen derpå? Mtp du har hatt 50innleggelser så må du jo være ganske korte de fleste av de. 

Anonymkode: ee294...bd2

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir du som regel kastet ut dagen derpå? Mtp du har hatt 50innleggelser så må du jo være ganske korte de fleste av de. 

Anonymkode: ee294...bd2

Den første innleggelser var på fem måneder, så på tre til fire uker. Så hadde jeg halvannet år med toukers innleggelser, så et år med ukes innleggelser. Nå er det kortest mulige innleggelser som gjelder. Har nesten ikke innleggelser lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...