Gå til innhold

Sykt trøtt i dag… legitim grunn for å skulle denne dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Nei, det er det ikke. Jeg er selv trøtt etter helga, men var på jobb før halv syv likevel.

Før halv 7???? Det er umenneskelig. Hva liv har du? Stakkars deg. 

Anonymkode: 8ab65...620

laban skrev (31 minutter siden):

Det er helt vanlig å være trøtt mandag morgen. Men skulkegrunn er det ikke. Dusj og kaffe hjelper. Å sløve bort dagen øker risikoen for å forskyve problemet til neste morgen. 

Jeg kom meg av gårder og vet godt det ikke er god grunn til å skulke. Kaffe liker jeg ikke og kommer aldri til å like. Tror jeg mangler B vitaminer for jeg er så sinnsykt trøtt for tiden. Sover bort ettermiddagene og ligger våken på natten. Noe galt er det med meg.

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kom meg av gårder og vet godt det ikke er god grunn til å skulke. Kaffe liker jeg ikke og kommer aldri til å like. Tror jeg mangler B vitaminer for jeg er så sinnsykt trøtt for tiden. Sover bort ettermiddagene og ligger våken på natten. Noe galt er det med meg.

Bud nr 1 for god søvn er en regelmessig døgnrytme. Om du sover bort ettermiddagen er det ikke rart du ikke får sove på natten.

Ekstra skrev (9 minutter siden):

Bud nr 1 for god søvn er en regelmessig døgnrytme. Om du sover bort ettermiddagen er det ikke rart du ikke får sove på natten.

Jeg vet det men jeg sliter med natten med mareritt og derfor prøver jeg å unngå det. Men jeg er trøtt hele tiden mer enn normalt. 

påskelilje skrev (14 minutter siden):

Veldig mange er trøtte etter helga. Godt du kom deg av gårde! 

Det er jo egentlig vinterferie nå for mange (også for meg), så hadde jeg vært smart nok hadde jeg tatt ferie men så smart er jeg ikke. Min måte å døve indre smerte på. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Før halv 7???? Det er umenneskelig. Hva liv har du? Stakkars deg. 

Hva er det slags kommentar?

Jeg har fleksitid og velger selv når jeg vil begynne. Jeg velger selv å begynne så tidlig fordi da slipper jeg rushtrafikken frem og tilbake på jobb. Ved å være på jobb før halv syv så betyr det at jeg er hjemme før kl 15, dvs en time før mange slutter dagen og jeg slipper å stå i rushkø i 45 minutter.

Endret av Vhanja
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Hva er det slags kommentar?

Jeg har fleksitid og velger selv når jeg vil begynne. Jeg velger selv å begynne så tidlig fordi da slipper jeg rushtrafikken frem og tilbake på jobb. Ved å være på jobb før halv syv så betyr det at jeg er hjemme før kl 15, dvs en time før mange slutter dagen og jeg slipper å stå i rushkø i 45 minutter.

Der minnet du meg på at jeg må tenke før jeg skriver. Det var fint for det trenger jeg påminnelser på. Jeg mente det ikke frekt faktisk. Jeg bare skrev uten at jeg tenkte meg om. Hm. Hvordan kjenner du meg igjen fra tråd til tråd? Fascinerende. Å ja men det er jo luksus da. Deilig og være ferdig tidlig. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Der minnet du meg på at jeg må tenke før jeg skriver. Det var fint for det trenger jeg påminnelser på. Jeg mente det ikke frekt faktisk. Jeg bare skrev uten at jeg tenkte meg om. Hm. Hvordan kjenner du meg igjen fra tråd til tråd? Fascinerende. Å ja men det er jo luksus da. Deilig og være ferdig tidlig. 

Så fint at du klarer ta selvkritikk på den måten, det er det ikke alle som klarer. :)

Og det er slike kommentarer som gjør at du er lett å kjenne igjen. ;)

Ja, digger mulighet for fleksitid og hjemmekontor. Det er virkelig en luksus.

Vhanja skrev (3 minutter siden):

Så fint at du klarer ta selvkritikk på den måten, det er det ikke alle som klarer. :)

Og det er slike kommentarer som gjør at du er lett å kjenne igjen. ;)

Ja, digger mulighet for fleksitid og hjemmekontor. Det er virkelig en luksus.

Du vet det har tatt sin tid med meg. Men etter to utestengelser på kort tid og advarsel fra admin prøver jeg nå og oppføre meg skikkelig. Øve på selvkritikk og bruke det konstruktiv til å bli en god debattant. Hvilke kommentarer? Jeg prøver jo å være anonym her og det går jo ikke. Kan du komme på jobb tidligere enn 7 også f.eks 5 å gå 12? 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet det har tatt sin tid med meg. Men etter to utestengelser på kort tid og advarsel fra admin prøver jeg nå og oppføre meg skikkelig. Øve på selvkritikk og bruke det konstruktiv til å bli en god debattant. Hvilke kommentarer? Jeg prøver jo å være anonym her og det går jo ikke. Kan du komme på jobb tidligere enn 7 også f.eks 5 å gå 12? 

Ang kommentarer så er det sånne litt umodne innlegg hvor dine reaksjoner på andres livsvalg eller erfaringer minner om slik barn/ungdommer reagerer.

Nei, vi har en kjernetid hvor vi skal være tilgjengelige. 

Gjest Sophia-Na
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Ang kommentarer så er det sånne litt umodne innlegg hvor dine reaksjoner på andres livsvalg eller erfaringer minner om slik barn/ungdommer reagerer.

Nei, vi har en kjernetid hvor vi skal være tilgjengelige. 

Sier du det ja. Hm jaja om jeg ikke endrer meg nå på mine 80 år så vil det nok aldri skje. Får gå å høre på dagsnytt nå. Ha en fin dag :) 

Sophia-Na skrev (2 minutter siden):

Sier du det ja. Hm jaja om jeg ikke endrer meg nå på mine 80 år så vil det nok aldri skje. Får gå å høre på dagsnytt nå. Ha en fin dag :) 

Og der har vi et godt eksempel på de innlegg som gjør at jeg mistenker at du troller. :) 

Endret av Vhanja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...