Gå til innhold

Brev fra DPS døgnpost

Anbefalte innlegg

Jeg venter på brev fra DPS døgnpost i forhold til innleggelse. Ringte dit og de sa at henvisningen ble vurdert på onsdag forrige uke (en måned etter den hadde blitt sendt fra fastlegen). Så nå venter jeg bare på at brevet med svaret skal komme i posten. 

Vet det sikkert er helt teit å spørre her siden ingen kan vite, men tror dere de sendte brevet samme dag som de tok avgjørelsen på inntaksteamet? Og er det slik at brevet først blir sendt til sykehuset før det blir sendt derfra? (Mener på jeg hørte det en gang). 

Anonymkode: 3a68a...07a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471452-brev-fra-dps-d%C3%B8gnpost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg får alltid svar i digipost så får det med en gang de sender det.

Har du digipost?

Ja, jeg har digipost. Men har aldri fått svar der. Med mindre de nettopp har begynt med det da?

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, jeg har digipost. Men har aldri fått svar der. Med mindre de nettopp har begynt med det da?

Hos meg har det vært sånn lenge. 

Har du godtatt å få slike brev der? Jeg fikk forespørsel om det. Men kanskje ikke alle regionene fikk det? 

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg får heller ikke svar i Digipost, men leser svaret i Helsenorge. Der kommer det somregel samme dag som inntaksmøtet.

Jeg får det ikke opp helsenorge dessverre. Hadde jo vert så mye enklere. Skjønner ikke hvorfor de fortsatt satser på å sende brev i posten.

Glitter skrev (1 time siden):

Hos meg har det vært sånn lenge. 

Har du godtatt å få slike brev der? Jeg fikk forespørsel om det. Men kanskje ikke alle regionene fikk det? 

Nei, jeg har ikke godtatt det. Ikke som jeg kan huske i alle fall. Regner da med at det er som du sier at ikke alle regioner får det. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...