Gå til innhold

Sendte melding til psykepleier og nå er jeg redd hun er irritert på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte melding for en times tid siden til psykepleier som følger meg opp og nå er jeg redd for at hun er irritert på meg. Grunnen til det er at jeg spurte om hun kunne ringe til ett sted for meg (relatert til psykiatri). Og da sa hun at hun kunne vente med å ringe til over helgen. Også spurte jeg om hun var sikker på det fordi jeg tenkte det var greit å ringe å høre. Og da svarte hun at hun kunne ringe i morgen, hvorpå jeg svarte: "Du må ikke. Om du tenker det er best å vente til over helgen er det greit". Og det har hun ikke svart på. 

Tror du/dere hun er irritert på meg? Er jeg irriterende?

Anonymkode: 7b663...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sendte melding for en times tid siden til psykepleier som følger meg opp og nå er jeg redd for at hun er irritert på meg. Grunnen til det er at jeg spurte om hun kunne ringe til ett sted for meg (relatert til psykiatri). Og da sa hun at hun kunne vente med å ringe til over helgen. Også spurte jeg om hun var sikker på det fordi jeg tenkte det var greit å ringe å høre. Og da svarte hun at hun kunne ringe i morgen, hvorpå jeg svarte: "Du må ikke. Om du tenker det er best å vente til over helgen er det greit". Og det har hun ikke svart på. 

Tror du/dere hun er irritert på meg? Er jeg irriterende?

Anonymkode: 7b663...489

Nei tror ikke det. Hun skal være profesjonell så on hun viser deg at hun blir irritert er det uproft. Ikke tenk mer på det du :) 

Anonymkode: 57644...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sendte melding for en times tid siden til psykepleier som følger meg opp og nå er jeg redd for at hun er irritert på meg. Grunnen til det er at jeg spurte om hun kunne ringe til ett sted for meg (relatert til psykiatri). Og da sa hun at hun kunne vente med å ringe til over helgen. Også spurte jeg om hun var sikker på det fordi jeg tenkte det var greit å ringe å høre. Og da svarte hun at hun kunne ringe i morgen, hvorpå jeg svarte: "Du må ikke. Om du tenker det er best å vente til over helgen er det greit". Og det har hun ikke svart på. 

Tror du/dere hun er irritert på meg? Er jeg irriterende?

Anonymkode: 7b663...489

Hun tenkte vel at det ikke var noe å svare på, du har sagt du vil hun ringer før, så hun sa hun skulle det. 

Jeg tror du overtenker. Men når du har bedt om noe, så ikke svar med "du må ikke" når personen har sagt okei. Det er ikke det at det er irriterende, men det er unødvendig. :) Du er verdt å ta den plassen. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (52 minutter siden):

Hun tenkte vel at det ikke var noe å svare på, du har sagt du vil hun ringer før, så hun sa hun skulle det. 

Jeg tror du overtenker. Men når du har bedt om noe, så ikke svar med "du må ikke" når personen har sagt okei. Det er ikke det at det er irriterende, men det er unødvendig. :) Du er verdt å ta den plassen. 

Ja, det var unødvendig av meg. Jeg ville bare ikke være til bry... 

Kashmir skrev (38 minutter siden):

Tror heller ikke at hun ble irritert på deg altså. Hun var grei da, så ikke tenk mer på det. 

Skal prøve ikke tenke på det mer.

Anonymkode: 7b663...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det var unødvendig av meg. Jeg ville bare ikke være til bry... 

Skal prøve ikke tenke på det mer.

Anonymkode: 7b663...489

Jeg vet det er fordi du ikke ville være til bry, men det er jo det å ta plass du blant annet må øve på. :) Faktisk blir man mer til bry av å begynne med sånn "du må jo ikke da" etter å ha sagt hva en egentlig ønsker. Det er ikke ment som kritikk jeg kan være likens selv. Men det blir faktisk mer til bry å si sånn enn å stå ved det en sa om hva en ønsker. :)

Men! Hun er profesjonell. Hun tok det nok IKKE som irriterende at du sa det. :) Når selv jeg skjønner hvorfor, så gjør selvsagt hun det også.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei tror ikke det. Hun skal være profesjonell så on hun viser deg at hun blir irritert er det uproft. Ikke tenk mer på det du :) 

Anonymkode: 57644...235

Jeg kan fint unnlate å svare uansett hvem det er om det kommer en 3 melding tilslutt når jeg allerede har sagt ok. 

Anonymkode: 57644...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...