Gå til innhold

Ny fastlege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på, er det litt rart at ny fastlege var med på timen med den gamle?

Fastlegen min slutter snart og sist jeg hadde time med han så ble den nye fastlegen med på slutten av timen så jeg skulle få møte han. Jeg sliter forøvrig psykisk og får vel litt mer oppfølging enn det som er vanlig, likevel er jeg ikke spesielt ofte hos fastlegen. Var der kanskje 6 ganger i fjor. Men uansett - til poenget. Den nye fastlegen satt å ventet på venterommet samtidig som meg, så jeg tror han kom dit bare for meg. Og eventuelt ett par andre pasienter den dagen? Er ikke det litt spesielt? Jeg setter selvfølgelig veldig pris på det, men føler likevel det er litt spesielt? Altså, han må jo ha mye annet å gjøre også, også tar han seg tid til å komme på legekontoret bare for å møte sine nye pasienter? Før han i det hele tatt har begynt i jobben. Har tro på at han vil bli en bra fastlege da. 

Anonymkode: c65d9...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Dette ble en litt feil tråd. Skulle heller ha skrevet om at jeg satte pris på at den nye fastlegen tok seg tid til å møte meg og ikke at det var litt rart. 

Anonymkode: c65d9...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ok. Dette ble en litt feil tråd. Skulle heller ha skrevet om at jeg satte pris på at den nye fastlegen tok seg tid til å møte meg og ikke at det var litt rart. 

Anonymkode: c65d9...4a2

😄 det var spesielt og en utrolig fin ting å gjøre! Ser ut som en engasjert lege, men fastleger virker å være godt likt av folk,  så de gjør nok en god jobb generelt tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

😄 det var spesielt og en utrolig fin ting å gjøre! Ser ut som en engasjert lege, men fastleger virker å være godt likt av folk,  så de gjør nok en god jobb generelt tror jeg. 

En utrolig fin ting å gjøre ja 😊 Jeg ble veldig overrasket, hehe.

Anonymkode: c65d9...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...