Gå til innhold

Jeg fikk en veldig morsom og fin bok av venninnen min.

Anbefalte innlegg

Hun har litt problemer med å snakke om personlige ting, og akkurat det har jeg også men ikke i så stor grad. Vi har kjent hverandre i snart ti år og har felles interesser og snakker mye fag som vi begge er interessert i og som hun jobber med. Og vi snakker mye om alt mulig av det som skjer i samfunnet osv. Veldig mye saker og lite privat med andre ord. Så fortalte hun noe fra barndommen sin jeg ble overrasket over her for et par uker siden, og sa at det var morsomt å høre fra historien hennes. Så igår kom hun innom og hadde dekorert en vanlig kladdebok veldig fint ( hun er veldig kreativ ) og i den hadde hun satt inn bilder og skrevet litt fra barn og ungdomstid. Den fikk jeg for å lese hvis jeg ville, og så hadde hun skrevet på slutten at hun gjerne ville ha en av meg også. I boka hadde hun satt inn bilder og skrev: dette er av han eksen jeg led meg gjennom to år med ( spøk ) og et annet sted : her var da jeg bestemte meg for å være aktivist, meg plakat og rosa hår på gata. 

Det var mye humor, morsomme bilder og litt seriøs tekst i alt det morsomme. Bare korte fortellinger da, og alt i alt veldig underholdende. Fikk jo et litt nytt syn på henne også farget av bakgrunn. Noe ga mer mening.

Det var jo en artig idé når begge er lukkede personer men i ulik grad? 

Endret av Kashmir

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...