Gå til innhold

Ang AD.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er det vits i for meg å begynne på et nytt AD? Psykiateren skulle jo vurdere det men han er borte denne uken, men det er jo opp til meg. Merket ikke noe av zoloft bortsett fra bivirkninger og at julen var lettere, ser ikke helt poenget. Må vel leve med alt jeg sliter med? Kan ikke si det ser så lyst ut men sånn er det jo bare, gleder meg jo over noen ting innimellom. Men ofte er alt tungt, medisiner kan vel ikke fikse det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo negative symptomer, hvis ikke jeg og har bivirkninger av risperdal. Vurderer å slutte men det blir litt rart, har stått på den lenge nå. Kanskje det lengste sammenhengende. Vet ikke hvordan jeg blir uten nå, har jeg det bedre med? Syns jeg har mange tunge dager nå også jeg men er jo ikke psykotisk/åndelig, savner det gode ved det men ikke å kjenne energier da. Det blir ofte for mye og jeg liker ikke å være redd, men nå husker jeg ikke hvordan jeg er uten. Er det verdt et forsøk? Kan det gå bra denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Har jo negative symptomer, hvis ikke jeg og har bivirkninger av risperdal. Vurderer å slutte men det blir litt rart, har stått på den lenge nå. Kanskje det lengste sammenhengende. Vet ikke hvordan jeg blir uten nå, har jeg det bedre med? Syns jeg har mange tunge dager nå også jeg men er jo ikke psykotisk/åndelig, savner det gode ved det men ikke å kjenne energier da. Det blir ofte for mye og jeg liker ikke å være redd, men nå husker jeg ikke hvordan jeg er uten. Er det verdt et forsøk? Kan det gå bra denne gangen? 

Er det noen grunn til at de skulle gå bra denne gangen?

Anonymkode: c718e...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noen grunn til at de skulle gå bra denne gangen?

Anonymkode: c718e...d62

Fordi jeg nå har stått på det lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg nå har stått på det lenge? 

Du har vel prøvd å slutte sånn cirka 50 ganger tidligere. Gjetter resultatet blir det samme denne gangen.

Anonymkode: c718e...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har vel prøvd å slutte sånn cirka 50 ganger tidligere. Gjetter resultatet blir det samme denne gangen.

Anonymkode: c718e...d62

Ok, du tror det ja. Jeg vet ikke jeg i grunn, har jo et håp om at det skal gå bra da. Føler jeg saboterer meg selv når jeg tar dem, får ikke utviklet meg åndelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg må slutte men får tenke på det, vil ikke bli dårlig. Bare det at jeg føler meg ikke så bra nå heller, er det fordi noe har blitt kronisk eller? Vil ha mer energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Føler jeg må slutte men får tenke på det, vil ikke bli dårlig. Bare det at jeg føler meg ikke så bra nå heller, er det fordi noe har blitt kronisk eller? Vil ha mer energi. 

Hvor mye Risperdal tar du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 minutt siden):

Ok, og hvilke symptomer ønsker du å bli kvitt? 

Latskap, likegyldighet og avflatethet kanskje, trenger mer energi. Klarer jo ingenting eller svært lite, hjalp sønnen å flytte i sist uke og siden har jeg vært sliten og dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Latskap, likegyldighet og avflatethet kanskje, trenger mer energi. Klarer jo ingenting eller svært lite, hjalp sønnen å flytte i sist uke og siden har jeg vært sliten og dårlig. 

Siden du har prøvd så mye, skader det nok ikke å legge til Wellbutrin. Jeg har lite tro på at SSRI som Zoloft hjelper så mye på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (6 minutter siden):

Siden du har prøvd så mye, skader det nok ikke å legge til Wellbutrin. Jeg har lite tro på at SSRI som Zoloft hjelper så mye på dette. 

Ok. Men gir ikke den økt angst? Eller er det bare i begynnelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (4 minutter siden):

Jeg mener at det beste du kan gjøre er nå å ikke endre på noe medisin minst et års tid fremover.

Ok. Tror du jeg kommer til å bli bedre enn nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Sykepleieren rådet meg til å fortsette med risperdal men jeg er så ambivalent, da er det vanskelig men får prøve. Så er det den matlysten, hva om den hadde gått ned om jeg sluttet? Det er jo det å tenke på og, men får bare ta det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...