Gå til innhold

1 1/2 time time til jeg kan hive inn en sovetablett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gud så deilig.. kicke helt ut for i dag er jeg både deprimert og sliten. Pms helvette. Hater mensen. 

Anonymkode: 3e900...b94

Kjipt med pms og mensen, håper du får sove godt. Jeg gleder meg til å legge meg og håper på søvn. 

Jeg skjønner meg ikke på dere som liker å sove sånn vanligvis, men med smerter kan jeg godt forstå det.

Jeg har bare tatt sovetablett en gang fordi jeg liker som sagt å være våken og sover kun fordi at det er nødvendig. Men så var jeg ganske deprimert den gangen og legen hører jeg på. Jeg sa til en sykepleier at jeg var litt engstelig for å ta den, men hun trodde nok at hun kom med et veldig smart forslag og sa at jeg kunne ta et glass vin så jeg slappet av. Det var ikke lurt tror jeg, for jeg hallusinerte og veggen kom mot meg og ble mørk lilla. Jeg fikk møbler jeg aldri hadde hatt på soverommet og måtte gå i sikksakk for å ikke gå på de møblene som reelt ikke var der! Det var jo litt av en opplevelse. Jeg ble ikke redd da, men jeg tok aldri sovetabkett igjen 🤣

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner meg ikke på dere som liker å sove sånn vanligvis, men med smerter kan jeg godt forstå det.

Jeg har bare tatt sovetablett en gang fordi jeg liker som sagt å være våken og sover kun fordi at det er nødvendig. Men så var jeg ganske deprimert den gangen og legen hører jeg på. Jeg sa til en sykepleier at jeg var litt engstelig for å ta den, men hun trodde nok at hun kom med et veldig smart forslag og sa at jeg kunne ta et glass vin så jeg slappet av. Det var ikke lurt tror jeg, for jeg hallusinerte og veggen kom mot meg og ble mørk lilla. Jeg fikk møbler jeg aldri hadde hatt på soverommet og måtte gå i sikksakk for å ikke gå på de møblene som reelt ikke var der! Det var jo litt av en opplevelse. Jeg ble ikke redd da, men jeg tok aldri sovetabkett igjen 🤣

Var det tilfeldigvis Stilnoct? 

Annonse

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg gjør det til vanlig ikke, jeg gjør det i dag fordi jeg er pms deprimert. Tar Heller ikke b preparat men et medikament som gjør meg trøtt som en slags rus. Den følelsen liker jeg, kan fint holde meg våken hvis jeg motarbeider kroppen. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør det til vanlig ikke, jeg gjør det i dag fordi jeg er pms deprimert. Tar Heller ikke b preparat men et medikament som gjør meg trøtt som en slags rus. Den følelsen liker jeg, kan fint holde meg våken hvis jeg motarbeider kroppen. 

Hvilket medikament?

Anonymkode: f9f55...9dd

stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Kjipt med pms og mensen, håper du får sove godt. Jeg gleder meg til å legge meg og håper på søvn. 

Ja det er det. Må begynne på p stav for dette orker jeg ikke måned for måned. Pms er bare kjipt. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er det. Må begynne på p stav for dette orker jeg ikke måned for måned. Pms er bare kjipt. 

Jeg tar p.sprøyten og er kvitt pms og mensen, har tatt det i mange år nå. Deilig å slippe det. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...