AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 Skrevet 28. februar 2023 Jeg har tenkt tanken på å be om å få starte opp med wellbutrin da jeg tenker det er en antidepressiva som kan ha effekt på meg. Men så har jeg plutselig fått for meg å bli redd for irreversible bivirkninger. Jeg har brukt/bruker både antipsykotika, stemningsstabiliserende og antidepressiva før og har aldri fått nevneverdige bivirkninger (trøtthet, sult og vektoppgang er vel det eneste). Men nå er jeg altså redd for å få irreversible bivirkning(er). Så dere som har kunnskap, hvor vanlig er det å få en irreversible bivirkning? Og hvilke bivirkninger er det som er/kan bli irreversible? Anonymkode: 2b13e...2c1 0 Siter
kupton Skrevet 28. februar 2023 Skrevet 28. februar 2023 Ingen irreversible BV på Wellbutrin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 Skrevet 28. februar 2023 kupton skrev (9 minutter siden): Ingen irreversible BV på Wellbutrin. Åja, så bra. Jeg var sikker på at alle medisiner hadde det. Anonymkode: 2b13e...2c1 0 Siter
Steinriverton Skrevet 28. februar 2023 Skrevet 28. februar 2023 15 minutes ago, kupton said: Ingen irreversible BV på Wellbutrin. Hvilke medisiner har irreversible bivirkninger og hva slags bivirkninger er det da snakk om? 0 Siter
kupton Skrevet 1. mars 2023 Skrevet 1. mars 2023 Den eneste irreversible bv jeg kjenner er tardive dyskinesier som noen kan få ved langvarig bruk av førstegenerasjons antipsykotika. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.