Gå til innhold

Når kommer fastlegen på legelisten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Byttet du nå 1 ste mars må du gå hos den gamle ut mars. Hadde du byttet 28 feb ville du fått ny fra i dag.

Det er en regel om att man må vente til neste månedsskifte.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har nettopp fått ny fastlege som ikke står på legelisten. Jeg bare lurer på, når kommer fastlegene dit? Eller er det kanskje mulig å reservere seg mot å være oppført der så det er grunnen?

Anonymkode: 62cce...9b1

Er det legelisten.no du snakker om? Fastlegene har da stått der så lenge listen har eksistert, den finnes vel fordi man skal kunne finne aktuelle fastleger om man vil bytte.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har nettopp fått ny fastlege som ikke står på legelisten. Jeg bare lurer på, når kommer fastlegene dit? Eller er det kanskje mulig å reservere seg mot å være oppført der så det er grunnen?

Anonymkode: 62cce...9b1

Hvis jeg forstår det riktig, så er fastlegen helt ny? Vet det kan være litt treghet i systemet, så det kan sikkert ta noen dager før den nye fastlegen din er synlig på legelisten.  Tviler på at en fastlege kan reservere seg mot å være oppført på legelisten. 

Annonse

AnonymBruker

Her sluttet bygdas enormt godt likte fastlege 28. februar.  Hans erstatter var inne på legelisten  i dag, så jeg.  (Det er utrolig mange som har sagt de har/skal bytte, så jeg var litt nysgjerrig om listetallet hadde sunket betraktelig allerede. Det stemte, for øvrig).  Med andre ord går det nokså kjapt.

Jeg tror ikke legene kan reservere seg mot å stå på lista, men i spesielle tilfeller (?) kan de reservere seg mot omtaler.

Anonymkode: b6b4e...f89

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...