Gå til innhold

Det var en gang en Twist pose som stod U åpnet i et skap… som ikke var mitt😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Den er veldig useriøs og passer bedre på det andre forumet. Lurer på hvorfor vi har et humorforum når ingen bruker det. Her er det bare tøys og tull og det er det humorforumet er ment for.

Anonymkode: 88b29...428

Du får lage noen seriiøse tråder eda.

Anonymkode: 8e673...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nettopp. Den er veldig useriøs og passer bedre på det andre forumet. Lurer på hvorfor vi har et humorforum når ingen bruker det. Her er det bare tøys og tull og det er det humorforumet er ment for.

Anonymkode: 88b29...428

Gi deg a. Litt tøys må vel gå an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Gi deg a. Litt tøys må vel gå an. 

Trodde alt sånn tøys var ment for humorforumet jeg. Litt humor i en tråd er jo bare artig, men når hele tråden bare blir tull passer den ikke her. Hvorfor har vi i det hele tatt et humorforum lurer jeg på. 

Anonymkode: 88b29...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trodde alt sånn tøys var ment for humorforumet jeg. Litt humor i en tråd er jo bare artig, men når hele tråden bare blir tull passer den ikke her. Hvorfor har vi i det hele tatt et humorforum lurer jeg på. 

Anonymkode: 88b29...428

Nei du får be admin flytte den da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tråder som dette bare drar ned kvaliteten på forumet, jeg da. Er enig med at humor hører til på humorforumet, dette er bare tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (49 minutter siden):

Jeg synes tråder som dette bare drar ned kvaliteten på forumet, jeg da. Er enig med at humor hører til på humorforumet, dette er bare tull. 

Altså jeg skrev om twist posen som gav meg en forundring. Jeg trodde dere ville sette pris på en liten novelle av mitt liv og min forundring over dette, som jeg setter pris på dere. Jaja så feil kan man ta. Får ta på meg støttestrømpene og ta kveld. På gjensyn og God natt. 

Anonymkode: 832e1...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...