Gå til innhold

Er "Fikk du ringt?" en forståelig setning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er "Fikk du ringt?" en forståelig setning?  Jeg skal da altså spør om vedkommende fikk ringt til en person hun sa hun skulle ringe til. 

Hjernen min har bare sluttet å fungere og klarer ikke helt resonere meg frem til om denne setningen gir mening eller ikke hehe 😅

Anonymkode: 3abc8...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er "Fikk du ringt?" en forståelig setning?  Jeg skal da altså spør om vedkommende fikk ringt til en person hun sa hun skulle ringe til. 

Hjernen min har bare sluttet å fungere og klarer ikke helt resonere meg frem til om denne setningen gir mening eller ikke hehe 😅

Anonymkode: 3abc8...c99

Jeg ville ventet hvis jeg var deg for hun har har sagt hun skal ringe. Ikke skriv mer til henne for da kan det oppfattes som slitsomt..

Anonymkode: 10749...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville ventet hvis jeg var deg for hun har har sagt hun skal ringe. Ikke skriv mer til henne for da kan det oppfattes som slitsomt..

Anonymkode: 10749...0fe

Ja, du har vel rett. Hadde bare satt pris på å få vite det i dag 🙂 Ettersom det var viktig informasjon hun skulle få fra den hun skulle ringe... 

Anonymkode: 3abc8...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du har vel rett. Hadde bare satt pris på å få vite det i dag 🙂 Ettersom det var viktig informasjon hun skulle få fra den hun skulle ringe... 

Anonymkode: 3abc8...c99

Det kan hende hun har hatt en travel dag og da prioriterer hun ikke og formidle til deg at hun har ringt selvom hun har ringt hvis du skjønner. Men hun har ikke glemt deg og kommer til å kontakte deg som avtalt. 

Anonymkode: 10749...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan hende hun har hatt en travel dag og da prioriterer hun ikke og formidle til deg at hun har ringt selvom hun har ringt hvis du skjønner. Men hun har ikke glemt deg og kommer til å kontakte deg som avtalt. 

Anonymkode: 10749...0fe

Ja, jeg skjønner. Håper hun vil gi beskjed til meg i dag om det hun fikk vite, men jeg klarer vel forsåvidt å vente til i morgen også, så akutt er det ikke.

Anonymkode: 3abc8...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg skjønner. Håper hun vil gi beskjed til meg i dag om det hun fikk vite, men jeg klarer vel forsåvidt å vente til i morgen også, så akutt er det ikke.

Anonymkode: 3abc8...c99

Er det vanlig at de sender sånne små beskjeder på kvelden? I mitt hodet ville jeg ikke forventet det. Hun har jo ikke arbeidstid nå?

Anonymkode: 10749...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det vanlig at de sender sånne små beskjeder på kvelden? I mitt hodet ville jeg ikke forventet det. Hun har jo ikke arbeidstid nå?

Anonymkode: 10749...0fe

Joda, hun slutter på jobb kl 21.

Anonymkode: 3abc8...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...